Originally posted by Santeri
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Endurance autojen m20b25 tehot
Collapse
X
-
Originally posted by L.HOriginally posted by SanteriOriginally posted by L.HOriginally posted by SanteriOriginally posted by jpaasoSiis tehostahan tässä ei ole epäilystä, vaan ilmoitetusta väännöstä. Sitä kun ei voi loihtia koneesta siirtämällä vääntöhuippua korkeammille kierroksille. Oikeastaan ainoa mikä estää IMO ottamasta tasapainotetusta 2.7 koneesta 250bhp+ voisi olla ne vähän onnettoman tuntuiset keinuvivut, kun sen koneen pitäisi sitten kiertää. Keinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP
Tässä otteita säännöistä: lainaus akk sääntökirjasta.
"19.70.4.1. Sylinterilohko – sylinterikansi
Sylinterilohko ja sylinterikansi tulee olla samankokoisesta moottorista eli samaa sarjaa. Alkuperäistä sylinterihalkaisijaa voidaan lisätä max.1.2 mm (porauksen aiheuttama mahdollinen tilavuusrajan ylitys huomioitava auton vähimmäispainossa). Putkittaminen ns. valurautaputkilla on sallittu samoilla ehdoilla kuin poraaminen. Ylimääräiset aukot lohkossa ja kannessa saadaan sulkea. Sylinterilohkon saa tasohioa. Alkuperäisen sylinterikannen viritys vapaa, edellyttäen että imu- ja pakokanavien, venttiili koneiston ja nokka-akselin (akselien) paikka säilytetään (ml. venttiilien asennuskulma).
19.70.4.5. Kiertokanget, kampiakseli
Alkuperäiset osat on voitava tunnistaa. Osia voidaan hioa, keventää, tasapainottaa ja lämpökäsitellä. Myös aineen lisäys (esim. naarmun korjaustäyttö) on sallittu. Iskupituus tulee säilyttää alkuperäisenä."
Comment
-
-
Originally posted by SanteriOriginally posted by L.HOriginally posted by SanteriOriginally posted by L.HOriginally posted by SanteriOriginally posted by jpaasoSiis tehostahan tässä ei ole epäilystä, vaan ilmoitetusta väännöstä. Sitä kun ei voi loihtia koneesta siirtämällä vääntöhuippua korkeammille kierroksille. Oikeastaan ainoa mikä estää IMO ottamasta tasapainotetusta 2.7 koneesta 250bhp+ voisi olla ne vähän onnettoman tuntuiset keinuvivut, kun sen koneen pitäisi sitten kiertää. Keinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP
Tässä otteita säännöistä: lainaus akk sääntökirjasta.
"19.70.4.1. Sylinterilohko – sylinterikansi
Sylinterilohko ja sylinterikansi tulee olla samankokoisesta moottorista eli samaa sarjaa. Alkuperäistä sylinterihalkaisijaa voidaan lisätä max.1.2 mm (porauksen aiheuttama mahdollinen tilavuusrajan ylitys huomioitava auton vähimmäispainossa). Putkittaminen ns. valurautaputkilla on sallittu samoilla ehdoilla kuin poraaminen. Ylimääräiset aukot lohkossa ja kannessa saadaan sulkea. Sylinterilohkon saa tasohioa. Alkuperäisen sylinterikannen viritys vapaa, edellyttäen että imu- ja pakokanavien, venttiili koneiston ja nokka-akselin (akselien) paikka säilytetään (ml. venttiilien asennuskulma).
19.70.4.5. Kiertokanget, kampiakseli
Alkuperäiset osat on voitava tunnistaa. Osia voidaan hioa, keventää, tasapainottaa ja lämpökäsitellä. Myös aineen lisäys (esim. naarmun korjaustäyttö) on sallittu. Iskupituus tulee säilyttää alkuperäisenä."“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Nyt meinaa mennä puurot ja vellit (poraukset ja iskut) sekaisin. Siis jos tehdään 2,7 ETAn kampuralla 325i niin on laiton, mutta jos porataan sallittu maksimi 1,2mm niin on luvallinen. 325etaa ei saa sotkea 325i koneen osien kanssa eikä päinvastoin. Esim. eta 325iin imu/pakosarjoin on luvaton. Samoin 325i etan kampuralla.
Olinko tarpeeksi sekava :lol:Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Re: hmm??
Originally posted by JubuOriginally posted by TONI_VAANmä en oo vielläkää saannu kysymystä siihen miten vakio 2.5 imusarjalla saahan täytettyä kolmilitrasen tarpeet??
taitaa ennen pitkää vaihtaa merkkiä
Comment
-
-
Vertaappa 325i:n imusarjan poikkipinta-alaa venttiilin maksimi avautumisella saavutettavaan poikkipinta-alaan esim. Ja toisekseen uskoisin tuon imusarjan hengittävän ihan kohtuullisesti jo vakiona joten tuskin se ensimmäinen pullonkaula on..Turha tässä on tietenkin rueta väittelemään jonniin joutavista kun aina sieltä jostain löytyy parannettavaa..AINA!! se on fakta..vaikka ois mikä F1 mylly niin jossain on aina puristettavaa lisää..Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Proteesi
Ehdotus: Kisaan mukaan ja eaglesta protesti, sillä ne sisäkalut selviää. Tosin sehän maksaa jos ei sieltä mitään laitonta löydy :wink: Mutta ne ei pelaa jotka pelkää...Big spoilers and fat wheels can disguise a lack of engineering
Never Fuck With The Countryboys
Ounasrinteen Volvoystävät- Ounaslutning Vålvå vänner
Neulalla pistetään, ruokaa laitetaan - ja kaikkea muuta pannaan...Oulusa
Comment
-
Comment