unohtui meinita että sylinterit hoonattu(ja eihän se sentakia kalkattais vaan puhaltais läpi ja huohottais jota se ei tee). ja vena välyksetkin säädetty kohilleen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 kalkatus 2000-4000rpm
Collapse
X
-
Halvemmalla olisit päässy täydellisellä tiivistesarjalla(victor reintz) tais olla 130€ paikallisessa tarvikeliikkeessä.
Muutoin oli täydellinen mutta kaasuläpän tiiviste ei kuulu mukaan joten sen jouduin tekemään itse erikseen.
Vesipumppu ja termari vois olla kanssa samalla hyvä vaihtaa. Tarkasta sen öljypumpun mitat nyt sitten samalla kun avaat ettei se ole väljä. Helppo kuitenkin samalla vaihtaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View PostEi tarvita muita kun STD männänrenkaat. Ei se sylinteri hoonauksessa "suurene" tai tietysti suurenee,mutta sitä hiotaan VAIN sen verran että lasittuma lähtee ja tietenkin MÄNNÄNRENGASVÄLYKSET mittamaalla asia selviää.
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View PostEi tarvita muita kun STD männänrenkaat. Ei se sylinteri hoonauksessa "suurene" tai tietysti suurenee,mutta sitä hiotaan VAIN sen verran että lasittuma lähtee ja tietenkin MÄNNÄNRENGASVÄLYKSET mittamaalla asia selviää.Parhaat pelaa
Comment
-
-
Originally posted by Tepijr View PostPuhutaanko tässä nyt katkosvälyksistä??:thinkE30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postmutta kyllähän siitä varmaan hyvä ja toimiva kone tulee kun vaihetaan nuo listatut osat. varmaan voi ne uudet kk laakerit vaihtaa suoraan ilman koneistusta siihe jos ei ole tehnyt jälkiä mihinkää?entäs muuten runkolaakerit? voikos ne uudet laittaa paikalleen suoraan?E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View PostKyllä,miten niin?:think Jos sylinteri on pahoin kulunut niin myös nämä välykset on yleensä liian suuret. Se tietenkin selviää mittamalla sylinterit,mutta monellakaan ei siihen kotona ole tarpeellisiä välineitä. Jos männät näyttää ok kuntoisilta,sylintereissä ei ole tunnu pykälää/naarmua tai muuta vauriota eikä rengasurat ole väljät männissä niin hoonaus ja nippuun STD renkailla.
Comment
-
-
Tosiaan se kampura kannattaa tarkistaa. Ja runkolaakerit ainakin ois hyvä laittaa vielä tohon settiin jos et meinannu tota ihan "täydellistä" remppaa tehä. Itse sain alkutalvesta 40e hyväkuntoisen kampuran täältä foorumilta ja kaveri töissä kiillotti sen, eli ei pahan hintainen. Mukana tuli vielä venttiileitä, kiertokankia ja muuta sälää.BMW e34 525i -93 touring
ex mopot: 518i e28 - 316 e30 - 320i e30 - BMW e30 316 - m40 voimanpesä - 323i e30 - 520 e28 - e34 520/530i
Comment
-
-
Originally posted by Reva View Posteli ei pahan hintainen. Mukana tuli vielä venttiileitä, kiertokankia ja muuta sälää.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Reva View PostTosiaan se kampura kannattaa tarkistaa. Ja runkolaakerit ainakin ois hyvä laittaa vielä tohon settiin jos et meinannu tota ihan "täydellistä" remppaa tehä. Itse sain alkutalvesta 40e hyväkuntoisen kampuran täältä foorumilta ja kaveri töissä kiillotti sen, eli ei pahan hintainen. Mukana tuli vielä venttiileitä, kiertokankia ja muuta sälää.
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postno ei ole kyllä ollut pahan hintainen .ok täytyy tarkistaa se kampura ja tilata nuo runkolaakerit. varmaan nekin ovat std?
ja sen mukaan sit ostelet niitä laakereita!-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Postsuosittelisin et otat sen kampuran käteen ja viet jollekkin asiantuntijalle sen et pitääkö hioa vai selviääkö kiilloituksella!
ja sen mukaan sit ostelet niitä laakereita!
Ei vaan kampura käteen niin saat varmuuden sitten siitäkin että onko ne kaulat STD koossa. Ja jos ei huvita ostella kaikkee ihan vaan varmuuden vuoksi niin sekin selviää sit samalla kun käyttää sitä siellä koneistamolla. Tai hankkimalla uuden kampuran. Itsellä oli melkein pakko silloin ostaa uus kampura kun vanhasta oli yks kaula mennyt jo siniseksi. Sanovat koneistamolla ettei kannata ruveta laittaa.BMW e34 525i -93 touring
ex mopot: 518i e28 - 316 e30 - 320i e30 - BMW e30 316 - m40 voimanpesä - 323i e30 - 520 e28 - e34 520/530i
Comment
-
Comment