nyt on sellaiseksi ongelmaksi tullut että tyhjäkäynti seilaa ihan hulluna, ja jostakin kuuluu ulinaa, kuulostaa lähinnä että vihellys kuuluisi venttiilikopan alta, onko mahdollista? vesipumppu ei vihellä ja jakohihnan kiristin rulla on juuri vaihdettu, myös konehuoneeseen tulee savua/höyryä jostakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b23 viheltää
Collapse
X
-
m20b23 viheltää
Last edited by Zetz; 30-09-2007, 12:33.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2Tags: None
-
-
Originally posted by _zz_ View Postvoiko jakopään hihnaksi laittaa 128 hampaisen (b23) jos vaihtaa uuden kiristimen? vai pitääkö olla tuo 127 hampainen? kun sattui löytymään tuollanen 128 hampainen hihna uutena hyllystä, niin ei kehtaisi enää ostaa tuota toista hihnaa enää, sitten, onko mahdollista että kiristin rulla viheltää todella kovaa? vai mahdollisesti vihellys kuuluu jostakin muualta, kun vesipumppu se ei ainakaan ollut.
samalla joku tarkka tietävä voisi kertoa että mistä johtuu kun ei alakieroksilla väännä ollenkaan ja jos sytytystä säätää aikasemmalle, tyhjäkäynti seilaa ihan jumalattomasti, ja jos ottaa kierrokset yli 5000 niin pätkäsee, ihan kun rajoitin tulis vastaan, mutta saman tekee rajoittamattomanakin
eipä tuon luulis kesää tekevän vaikka pidemmän remmin sinne laitat, kiristinhän ottaa löysät jokatapauksessa pois...kunhan vaan katsot et kiristimessä piisaa säätö...vinkkinä ei kannata ihan summassa väännellä niitä syttypyöriä ym. vaan vie vaikka jonnekki nyrkkipajalle niin ne katsoo että toimiiko jakaja niinku pitää ja laittaa ennakot kohilleen, voi muuttua tällä jo aikalailla...
-
-
Originally posted by Saarikoski View Posteipä tuon luulis kesää tekevän vaikka pidemmän remmin sinne laitat, kiristinhän ottaa löysät jokatapauksessa pois...kunhan vaan katsot et kiristimessä piisaa säätö...Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
mutta mutta, onko se ihan 100varma ettei siin sitte riitä säätö? kun onhan se hiukka turhaa myydä noita 128 hampaisia hihnoja jos niihin ei rullia enää saa, kun jokakertahan se kannattaa vaihtaa. onko tietoa onko b20 ja b23 sama hihnapyörä nokka-akselissa?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
miten toi virranjakaja tulee tonne paikoilleen? sehä ei voi olla kun tietyssä asennossa, mutta se akseli siinä sisällä voi pyöriä kun sen ottaa pois. mutta kun pyöriän kärki näyttää siihen pieneen loveen jakajassa, sytytys on täysin hukassa, jos pyöriän laittaa ennakkoon, niin systytys löytyy, mutta e käy kunnolla.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by _zz_ View Postmutta mutta, onko se ihan 100varma ettei siin sitte riitä säätö?Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Kaverin koneeseen tuli aikoinaan myös 128-hampainen hihna uudella kiristimellä. Hihnan sai oikeaan kireyteensä muokkaamalla kiristintä, mutta itse olisin ehdottomasti ostanut uuden, oikeanlaisen hihnan. Liian pitkällä hihnalla ja muokatulla kiristimellä hihnan puoliskot kulkevat todella likeltä toisiaan eikä ole ollenkaan varmaan etteikö olisi voinut sattua tilanne, jossa hihnan hammaspuolet ottavat yhteen. Käsin painamalla sen nimittäin sai tehtyä.
Ei kai se koneremppa voi olla enää yhdestä uudesta hihnasta kiinni?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
hmm.. no kaippa se pitää ostaa sitten se uusi hihna. onko virranjakajan hihnapyörässä jotain merkkiä milloin sytytyksen pitäisi olla oikein?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by _zz_ View Postonko virranjakajan hihnapyörässä jotain merkkiä milloin sytytyksen pitäisi olla oikein?
Kun hihna on oikealla kireydellä ja kiristin kiinni, tarkista merkkien paikkansa pitävyys niin kampiakselilta ja nokka-akselilta kuin myös jakajasta se pyörijän asento. Jos kaikki on ok, niin auton pitäisi lähteä näiden puolesta ongelmitta käyntiin.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
uusia ongelmia. lue eka viesti
vihellys loppuu kun antaa tarpeeksi kierroksia autolle, mutta kun kaasusta päästää irti, niin vihellys alkaa taas.Last edited by Zetz; 30-09-2007, 13:36.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Kumman hihnan laitoit...? Ettei se jakohihna yrittäis siellä nyt paritella jonkun, ellei jopa itsensä kanssa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment