Hei miten hyvin sen liuskamitan pitää liikkua siellä keinun ja venttiilin välissä ? kiristänkö sillei että saan just just sen liuskan pois sieltä vai mite ?
M20b23 naputtaa,ongelma saada venat säätöihin!
Collapse
X
-
Ja nyt on kolmeen kertaan säädetty eli ekalla kerralla meni aivan liian tiukalle ja kävi huonosti ja toisella kerralla ei mitään eroa ja nyt kolmannella kerralla välyksia tuli aivan liikaa naputtaa niin perkeleesti.. eli kuis hyvi sen liuskan siellä pitäs liikkua ?
Comment
-
-
Originally posted by BeniE30 View Postjuu.. kannattaakohan se liuskamitta öljytä ensin ?
no eikait sitä nyt öljytä tartte/kannata?
ite tullut säädettyä sillain, että liikkuu "kuivana" nihkeästi. kun vielä kokeilee sillain, että 0,20 huilaa kevyesti läpi ja 0,30 ei enää mee vaikka miten tunkee, niin aikalailla sillon pitäs olla kohallaan. tietty jos on vielä rakotulkit esmes 0,02mm välein, niin päässee parempiin tuloksiin?
Comment
-
Jos M20 on KUNNOSSA niin siinä ei pienet välyksien erot hirveesti tunnu käyntiäänessä. mutta jos taas kaikki on kulunutta ohjareissa/venttiilien välissä on välystä,nokka,keinut,epäkeskot ja keinuakselit kaikki vähän kuluneet niin nämä saa kaikki YHDESSÄ aikaan kivat rallatukset...
Mutta tuohon koneeseen kuuluu raksuttava käyntiääni luonteeseen, mutta ei toki hirveä klapina ja rallatus.E30 ja E46 ///M
Comment
-
Mitä vittua ? Kyllä mä ne suunilleen osaan ja tiedän miten käytännössä tehdään mutta ei tua naputus vai lopu.. johtuuko sitten vain siitä että liikku liuska liian hennosti siellä välissäOriginally posted by mie View Postosaatko ko sä säätää venttiilit oikeen? eli pyöritteletkö mottoria ja säätelet venttiileitä vai nappaatko venakopan auki ja säätelet?
Comment
-
Kyllä vanhaomistaja sanoi että on lähiaikoina kansiremppaa siihen tehnyt.. tais vaan sillon olla välykset vähä vituillaan niin uskon että välykset vaan pielessä..Originally posted by vwtyp1 View PostJos M20 on KUNNOSSA niin siinä ei pienet välyksien erot hirveesti tunnu käyntiäänessä. mutta jos taas kaikki on kulunutta ohjareissa/venttiilien välissä on välystä,nokka,keinut,epäkeskot ja keinuakselit kaikki vähän kuluneet niin nämä saa kaikki YHDESSÄ aikaan kivat rallatukset...
Mutta tuohon koneeseen kuuluu raksuttava käyntiääni luonteeseen, mutta ei toki hirveä klapina ja rallatus.
Comment
-
hyvin on vakio välyksillä toiminut eikä raklata kummankaan auton m20, kyllä siellä on keinuissa tai ohjureissa väljää jos naputtaa säädöstä huolimatta mutta älkää nyt ainakaan pienentäkö sitä välystä tehtaanarvosta... toki kylmänä m20:ssä on normaalia pieni "naputus" mutta se on vähän erilainen, ääni matalempi ja hävii heti ku kone vähän lämpee, sama ollu kaikissa m20 mitä mulla ollu eli ominaisuus...Originally posted by BeniE30 View Postjoo onko kellään kokemuksia että onko se paras se tehtaan antama 0.25mm ?
Comment
-
Kerro mikä siinä sinua epäilyttää? Se naputushan kuuluu keinuista ja/tai suuttimista. Kumpikaan ei siitä koneesta huonoa tee.Originally posted by ankero View Postolen ajatellut ostaa e30 m20b25 koneella, mutta tämä nakutus epäilyttää. ei nyt tähän aiheeseen ihan 100% liity mutta kehtaako kertoa enemmän?
Comment
-
b25 kuluttaa melkeinpä vähemmän bensaa kuin b20.Originally posted by ankero View Postlähinnä nostimien nakutusta on kaverin m20b20 koneessa ollut, lopulta levis kokonaan, vaihteistossa on sellaista tiettyä tunnottomuutta ja kulutusta olen arvuutellut tuosta m20b25 koneesta :thinkMB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
Varmasti on ollut nakutusta, mutta tuo hajoaminen tuskin siitä johtui. Ja mikä siis hajosi? Vaihteisiin tulee helposti tunnottomuutta esim. vanhoilla väljillä puslilla. Niiden vaihto uusiin yleensä korjaa tilanteen. Ja harvoin 20v. vanha loota on täysin kunnossa. Kulutus on pienimmillään siinä 7-8L/100km, normi ajossa ehkä 10L/100km pintaan.Originally posted by ankero View Postlähinnä nostimien nakutusta on kaverin m20b20 koneessa ollut, lopulta levis kokonaan, vaihteistossa on sellaista tiettyä tunnottomuutta ja kulutusta olen arvuutellut tuosta m20b25 koneesta :think
Comment
Comment