Announcement

Collapse
No announcement yet.

M54 huohottimen päivitys Cold country versioksi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dani
    replied
    Originally posted by takatalvi View Post
    Tässäpä palikat!
    Hyvä, eli omassa kaarassa noita tommosia siis ei ole.
    Tossa taitaa olla ekan postauksen kuvassa 1, 2, 3 ja 7?
    Tuliko mitään muuta ostettua vai pelkästään noi?
    Niin ja hinta ja mistä?

    Leave a comment:


  • takatalvi
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Ottakaa niitä kuvia noista COLD-CLIMATE VERSION palikoista/letkuista.
    Kuvat ovat kivoja.
    Tässäpä palikat!
    Last edited by takatalvi; 06-05-2009, 18:26.

    Leave a comment:


  • Dani
    replied
    Ottakaa niitä kuvia noista COLD-CLIMATE VERSION palikoista/letkuista.
    Kuvat ovat kivoja.

    Leave a comment:


  • jone
    replied
    Itsellä tehtiin viime talvena Turun Metro-Autossa huohotinpäivitys 330i:hin ja maksoi 280e. Kannattaa tosiaan tehdä, jos ajaa lyhyttä ajoa ja ei halua kallista yllätystä.

    Leave a comment:


  • takatalvi
    replied
    Originally posted by UPI View Post
    Osia oli seuraavasti: (http://www.realoem.com/bmw/showparts...=11&fg=15&hl=6)
    11617533400 PRESSURE REGULATING VALVE (1 kpl)
    11617533398 VENT PIPE (huohotinletku 2, 1kpl)
    11157532629 VENT HOSE (letku 4, 1 kpl)
    11617533399 CONNECTING LINE (letku 3, 1kpl)
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...=11&fg=15&hl=6
    11121738608 CAP NUT (kannen rikat 12kpl)
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...=11&fg=40&hl=4
    11611436631 SET OF PROFILE GASKETS (imusarjan tiiviste 1 kpl)
    11617504543 O-RING (1 kpl)
    11129070990 SET OF PROFILE GASKETS (1kpl)
    Kiitos tästä infosta, jos laittais huomenna tilauksen vetämään...

    Leave a comment:


  • UPI
    replied
    Originally posted by UPI View Post
    Omassa 328i:ssä (E46) tehtiin merkkiliikkeen toimesta koko huohotinsarjan kunnostus. 400 egee muistaakseni maksoi ja tuli kahden vuoden takuu. Eli eristetyt putket sekä johonkin tuli vielä lämmitettävä vastus. Separaattorikin meni uusiksi. Lisäksi koko imusarja hoonattiin ja kansi putsattiin. Oli koko järjestelmä keltaisen moskan täyttämä. Viime talvena meni siis järjestelmä pikkuisen jäähän yli 30 asteen pakkasella. Puklas öljyä venakopan tiivisteen välistä suoraan pakosarjan vierestä. Hajusta aloin tutkimaan paikkoja. Olisikohan jopa 1 dl puklannut pihalle. Suosittelen ko. remppaa, jos ei suomiautolla kurvailla...
    Osia oli seuraavasti: (http://www.realoem.com/bmw/showparts...=11&fg=15&hl=6)
    11617533400 PRESSURE REGULATING VALVE (1 kpl)
    11617533398 VENT PIPE (huohotinletku 2, 1kpl)
    11157532629 VENT HOSE (letku 4, 1 kpl)
    11617533399 CONNECTING LINE (letku 3, 1kpl)
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...=11&fg=15&hl=6
    11121738608 CAP NUT (kannen rikat 12kpl)
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...=11&fg=40&hl=4
    11611436631 SET OF PROFILE GASKETS (imusarjan tiiviste 1 kpl)
    11617504543 O-RING (1 kpl)
    11129070990 SET OF PROFILE GASKETS (1kpl)

    Leave a comment:


  • Juice
    replied
    ..........
    Last edited by Juice; 14-10-2007, 06:20.

    Leave a comment:


  • Ha2
    replied
    Kävin juttelemassa merkkihuollossa tästä jutusta ja varasin samalla ajan letkujen ja separaattorin vaihtoon. Sain jutella huoltomiehen kans, joka oli tehnyt näitä konversioita parikymmentä viime talvena. Tuntui tietävän mitä tekee ja kertoi huoltoneuvojalle, mitä osia tilata. Homma tehdään M52tu koneen letkuilla. Hommassa menee n. 2 tuntia töitä ja osat n. 100 €.

    Raportoin sitte miten homma hoitui.

    Leave a comment:


  • Jaghaath
    replied
    Suosiolla imusarja pois niin helpottaa, harmitus on kohtuullinen kun nysvää sen tötterön sinne sokkona ja toteaa lopuksi, että vuotaa öljyä

    Leave a comment:


  • Juice
    replied
    .........................................
    Last edited by Juice; 17-03-2012, 16:22.

    Leave a comment:


  • wilho
    replied
    Jahas

    Moi,

    tästä on siis lähdettävä Wetterillä käymään ja ostamaan osia...

    Leave a comment:


  • Okkim328touring
    replied
    530d ja kylmienmaiden paketti asennettu Laakkosella...

    Originally posted by UPI View Post
    Omassa 328i:ssä (E46) tehtiin merkkiliikkeen toimesta koko huohotinsarjan kunnostus. 400 egee muistaakseni maksoi ja tuli kahden vuoden takuu. Eli eristetyt putket sekä johonkin tuli vielä lämmitettävä vastus. Separaattorikin meni uusiksi. Lisäksi koko imusarja hoonattiin ja kansi putsattiin. Oli koko järjestelmä keltaisen moskan täyttämä. Viime talvena meni siis järjestelmä pikkuisen jäähän yli 30 asteen pakkasella. Puklas öljyä venakopan tiivisteen välistä suoraan pakosarjan vierestä. Hajusta aloin tutkimaan paikkoja. Olisikohan jopa 1 dl puklannut pihalle. Suosittelen ko. remppaa, jos ei suomiautolla kurvailla...
    Juu, tuohon meidän saksantuonti 530 dAT:hen asennettiin tuo kylmien maiden paketti Espoon Laakkosella syyskuussa. Hintaa tuli n. 300 € töineen ja osineen, voin kattoa vielä tarkan hinnan kuitista, mutta tota luokkaa se oli.

    Sanoivat heti kun auto oli tuontipeli, että tuo kannattaa asennuttaa, ettei mene talvella huohotin jäähän. Pakettiin tuli uusi huohotinputki ja jonkinlainen lämmitin sille, niin ja koneena siis M57D29. Kallistahan tuokin on, mutta maksan sen mukisematta, kun saan vastineeksi mielenrauhaa talvipakkaselle...

    Leave a comment:


  • UPI
    replied
    Originally posted by e34 View Post
    Itse annoin vaihtaa nuo letkut merkkiliikkeessä, kun huomasin, että imusarja täytyy ottaa ylös, velottivat 2 tunnin työstä. Kumma kun asiasta ei tuntunut kukaan keväällä kiinnostuvan, kun itse tätä samaa asiaa huhtikuussa kysyin...
    Omassa 328i:ssä (E46) tehtiin merkkiliikkeen toimesta koko huohotinsarjan kunnostus. 400 egee muistaakseni maksoi ja tuli kahden vuoden takuu. Eli eristetyt putket sekä johonkin tuli vielä lämmitettävä vastus. Separaattorikin meni uusiksi. Lisäksi koko imusarja hoonattiin ja kansi putsattiin. Oli koko järjestelmä keltaisen moskan täyttämä. Viime talvena meni siis järjestelmä pikkuisen jäähän yli 30 asteen pakkasella. Puklas öljyä venakopan tiivisteen välistä suoraan pakosarjan vierestä. Hajusta aloin tutkimaan paikkoja. Olisikohan jopa 1 dl puklannut pihalle. Suosittelen ko. remppaa, jos ei suomiautolla kurvailla...

    Leave a comment:


  • e34
    replied
    Itse annoin vaihtaa nuo letkut merkkiliikkeessä, kun huomasin, että imusarja täytyy ottaa ylös, velottivat 2 tunnin työstä. Kumma kun asiasta ei tuntunut kukaan keväällä kiinnostuvan, kun itse tätä samaa asiaa huhtikuussa kysyin...

    Leave a comment:


  • Ha2
    replied
    Selvä. Kyllä kai se ois sitte parempi tehä tuo homma. Eli ostan tämän kuvan osat # 1-4 COLD CLIMATE versioina? Vaihto taitaa onnitua itseltäkin. Ei muuta ku Wetterin tiskille.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎