Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 huohottimen päivitys Cold country versioksi?
Collapse
X
-
Originally posted by Wespa View PostJoskus vaan huomannut itse muoviosien kanssa ulkona kylmässä räveltäessä että sama homma joka kesäkelillä menee ihan suosiolla vastustaa kummasti kun aletaan olla lähellä nollakelejä. Voithan kokeilla lämmittää sisätiloissa irto-osia jonkun aikaa ja sitten heti kokeilemaan asennusta, ei siinä ainakaan mitään häviä.Pitää kokeilla, josko se auttaisi.
Originally posted by jluoma View PostAika työläitä oli saada paikoilleen omassakin, jonkun O-renkaan taisin vaihtaa vanhasta kun tuntui pehmeämmältä materiaalilta, mulla oli kyllä halpa-sarja eikä minkään merkkinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mmh79 View PostMites noi uudet huohottimen putket saa kiinni? Tiedän, että ne menee kyllä painamalla paitsi se imusarjan päälle menevä, mikä on saatu jo kierrettyä paikoilleen.
On kokeiltu liukkareita ja rasvoja, mutta ei vaan mene.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mmh79 View PostUlkona autokatoksessa. Keli on kyllä ollu plussan puolella, jos tuota oon räveltäny.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostKyllä niiden pitäisi mennä väkivalloitta vaikka jämptejä ovatkin. Teetkö hommaa ulkona kylmässä vai tallin lämmössä?
Originally posted by Antti O View PostMie ainakin suosittelen edelleen ostamaan vaan tota bemarin repair kittiä, kun on noin halpakin.
Leave a comment:
-
-
Mie ainakin suosittelen edelleen ostamaan vaan tota bemarin repair kittiä, kun on noin halpakin.
Leave a comment:
-
-
Kyllä niiden pitäisi mennä väkivalloitta vaikka jämptejä ovatkin. Teetkö hommaa ulkona kylmässä vai tallin lämmössä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mmh79 View PostMites noi uudet huohottimen putket saa kiinni? Tiedän, että ne menee kyllä painamalla paitsi se imusarjan päälle menevä, mikä on saatu jo kierrettyä paikoilleen.
On kokeiltu liukkareita ja rasvoja, mutta ei vaan mene.
Napakat ne kyllä oli, mutta meni ne paikalleen kunnon napsauksen kanssa.
Leave a comment:
-
-
Mites noi uudet huohottimen putket saa kiinni? Tiedän, että ne menee kyllä painamalla paitsi se imusarjan päälle menevä, mikä on saatu jo kierrettyä paikoilleen.
On kokeiltu liukkareita ja rasvoja, mutta ei vaan mene.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostVakio öljytikun putki (ja siinä tarkalleen se huohottimelta tuleva paluu) ainakin ahdistaa sen verran pahasti että se on aika todennäköinen syypää. Kannattaa vaihtaa ko. putki cold country -versioon ja saman tien ehdottomasti OEM maskisuojat käyttöön jos eivät ole jo, eivät montaa kymppiä marmorilla kustanna eivätkä ole ollenkaan niin törkeät kuin esim. VAGineissa tai Citikoissa.
Leave a comment:
-
-
Vakio öljytikun putki (ja siinä tarkalleen se huohottimelta tuleva paluu) ainakin ahdistaa sen verran pahasti että se on aika todennäköinen syypää. Kannattaa vaihtaa ko. putki cold country -versioon ja saman tien ehdottomasti OEM maskisuojat käyttöön jos eivät ole jo, eivät montaa kymppiä marmorilla kustanna eivätkä ole ollenkaan niin törkeät kuin esim. VAGineissa tai Citikoissa.
Leave a comment:
-
-
Mikäs osa näissä tuppaa yleensä jäätymään? Itse separaattori vai joku putkista?
Tänään sain käyttiksen taas ajoon. Viime perjantaina huohotin jäähän, öljyt pakoputken kautta mäkeen ja öljytäytteinen moottori jumiin. Komeasti savuttaa ja savuttaa varmaan vielä hetken. Ehkä pahin on jo ohi, kun kävin kuutostiellä lasettelemassa 100+ nelosvaihteella.
Kylmämalli putkineen on tilattu ja vaihdetaan, kun posti tuo.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petterihi View PostMahtaako olla tuo kuinka yhtenevä M52TU koneeen vastaavan kanssa? Vai onko omanlaisensa?
Osat nr. 3 ja 7 on M52TU:ssa omanlaiset.
Leave a comment:
-
Leave a comment: