toi kone mulla on m20b25 mutta siihen on laitettu lohkon kylkeen virranjakaja todennäkösesti m20b20:stä eli säädetäänkö se sytty samanlailla niinkuin m20b20:ssä eli 22astetta ennakkoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 sytytyksen säätäminen
Collapse
X
-
Tarkista nyt ensin mikä jakaja siellä on. Jakajan kolme viimeistä numeroa ylös ja aletaan sitten katsomaan mikä jakaja se oikeasti on.
Tosiasiassa koneesi toimisi varmasti paremmin B23-jakajalla. Olis ainakin ennakot edes jotenkin kohdallaan. B20-jakajalla kone varmaankin käy, mutta toimivuus on vähän niin sun näin..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Originally posted by [biohazard] View Posttoi kone mulla on m20b25 mutta siihen on laitettu lohkon kylkeen virranjakaja todennäkösesti m20b20:stä eli säädetäänkö se sytty samanlailla niinkuin m20b20:ssä eli 22astetta ennakkoon?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTarkista nyt ensin mikä jakaja siellä on. Jakajan kolme viimeistä numeroa ylös ja aletaan sitten katsomaan mikä jakaja se oikeasti on.
Tosiasiassa koneesi toimisi varmasti paremmin B23-jakajalla. Olis ainakin ennakot edes jotenkin kohdallaan. B20-jakajalla kone varmaankin käy, mutta toimivuus on vähän niin sun näin.
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postvirranjakajan kylessä oli joku numero sarja ja kolme viimestä olivan 024?
Kone käyntilämpöiseksi. Alipaineletkut jakajasta irti ja 1500rpm/värinänvaimentimen Z-merkin viiva oikeaan kohtaan, kun ajoituslampulla räiskii sinnepäin. Lopuksi letkut kiinni ja tyhmäkäynnin säätö 850rpm. Se on sit siinä..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Mistäs koneesta mahtaa olla jakaja nro. 0 237 302 040?
2,6 Hartgen koneen raadon mukana tuli, mutta mistähän lienee alunperin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostMistäs koneesta mahtaa olla jakaja nro. 0 237 302 040?
2,6 Hartgen koneen raadon mukana tuli, mutta mistähän lienee alunperin?
040-loppuinen jakaja on uudemmasta (150hv) E30-323i:stä..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by ///Mikki View PostSaako iha uteliaisuuttaan kysyä, että mistä sä kaivat näität tietoja?
Eli tiedot on tyynyn alla. Yhdessä uusien lukkoyksiköiden ja muutamien 323i tolppien kanssa ja voi vaan arvailla mitä muuta siä on.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEli sulla on siinä E21-323i -81:n jakaja.
Kone käyntilämpöiseksi. Alipaineletkut jakajasta irti ja 1500rpm/värinänvaimentimen Z-merkin viiva oikeaan kohtaan, kun ajoituslampulla räiskii sinnepäin. Lopuksi letkut kiinni ja tyhmäkäynnin säätö 850rpm. Se on sit siinä.
Comment
-
-
Originally posted by ///Mikki View PostSaako iha uteliaisuuttaan kysyä, että mistä sä kaivat näität tietoja?
Originally posted by [biohazard] View Postmutta e30 320i:ssäkin on 024 loppuinen jakaja
E30-320i:ssä on ollut tehtaalta lähtiessä 037-jakaja(1983) Uudemmissa(84-87) on sitten ollut 039-jakaja..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Upitetaas vähän tätäkin topiccia, elikkä kansi on purettu ja nokka vaihettu jnejne. ja nyt pitäs sytytystä säätää kohalleen, mutta millä sitä saa säädettyä, kone siis m20b20 ja virranjakajan yhteydessä on sellainen osa, jossa on reikä ja siinä säätö "ratas", mutta koko säätö(?) ei käänny oikein mihinkään suuntaan, onko tähän joku oma avain vai mitä teen väärin?
Comment
-
Comment