Tässä vähän siivellä haen tietoa. Itsellä kanssa startatessa ongelmia (kone sama m20b20 mutta manuaali, kaiketi samat koneet ollut e28 ja e30). Kun yön yli seisoo tuossa pihassa niin lähtee käyntiin kun vähän edes avainta kerkiää vilauttamaan virtalukon läheisyydessä, mutta vika ilmenee sitten vasta kun olen kerran päivässä jo pyöräyttänyt konetta. Heti kun ensimmäisen kerran päivässä saa koneen lämpimäksi ja kun sammuttaa niin saa sahata pahimmillaan käyntiin kunnes meinaa akusta jytä loppua. Vaikka aamulla kone ehtii käydä just ja just normi lämpöiseksi kun menen töihin niin silti töiden jälkeen (8-10h seissyt) saa sahata kuin metsuri tukkia. Ominaisuus ihan päivittäistä ja rupeaa hivenen ottaa päähän, kellään mitään ideaa??
Tulpat vaihdettu n.1kk sitten ja jos mitään merkitystä niin öljytkin vaihdettu n.1000km sitten...:think
m20b20 käynnistämis ongelmia
Collapse
X
-
Originally posted by jezz3 View PostJepjep.... Ongelmat kun lisääntyy
Eli vikaa on jo MYÖS lämpimällä käynnistäessä, joutuu antamaan kaasua startatessa ja jos jengaa ei anna heti käynnistyessä yli 3000rmp niin rupeaa pätkimään helvetisti ja auto sammuu. Pari kertaa antanut kunnon jysäyksen putkesta kun on käynnistynyt???
Pitäsköhän polttaa koko roska niin säästys monilta murheilta? :think
Leave a comment:
-
Jepjep.... Ongelmat kun lisääntyy
Eli vikaa on jo MYÖS lämpimällä käynnistäessä, joutuu antamaan kaasua startatessa ja jos jengaa ei anna heti käynnistyessä yli 3000rmp niin rupeaa pätkimään helvetisti ja auto sammuu. Pari kertaa antanut kunnon jysäyksen putkesta kun on käynnistynyt???
Pitäsköhän polttaa koko roska niin säästys monilta murheilta? :think
Leave a comment:
-
Eipä auttanut anturin vaihtaminen....
Vikahan ilmeni suunilleen tulppien vaihdon jälkeen ja sen verran kuului taas mutu puhetta että tulpissa täytyis olla häiriönpoistajat kiinni ja itse jätin ne pois vaihdossa koska tulpanjohto ei kiinnittynyt häiriönpoistajien ollessa kiinni.
Joten voisko ongelma olla näinkin "yksinkertainen"
Leave a comment:
-
Originally posted by jezz3 View PostMiss?h?n t?m?n anturin pit?is olla? Ei tietoa suuttimien kunnosta, mutta mit? lukenut t??lt? niin jos suuttimet ovat vuotaneet niin k?ynnistys ongelma on ollut l?mp?sell? koneella ja oma vessa h?r?ht?? kuitenkin hyvin l?mpim?n? :think
________
house wives WebcamsLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:15.
Leave a comment:
-
Originally posted by ttw View PostSe "sininen anturi" on Motronicin lämpötila-anturi,
säätelee suihkutusmäärää ja sytytystä moottorin lämpötilan mukaan.
Onko suuttimien kunnosta tietoa?
Leave a comment:
-
Originally posted by jezz3 View PostKukkuu???
Nostellaas ylös jos joku viisaampi osais neuvoa?
Virranjakaja tarkistettu ja pyörijä uusittu, kansi oli ihan ok, mutta vialle ei löytynyt ratkaisua.
Jotain puheita kuulin kaverinkaverin naapurilta että joku sininen anturi? olisi sökö?Ei paljoa valaise kun kyseessä on "vain" sininen anturi....
Auto olisi mukava saada kuntoon koska jokapäiväisessä käytössä on ja 20min aikasemmin saa lähteä töihin kun joutuu auton kanssa miekkailemaan
säätelee suihkutusmäärää ja sytytystä moottorin lämpötilan mukaan.
Onko suuttimien kunnosta tietoa?
Leave a comment:
-
Kukkuu???
Nostellaas ylös jos joku viisaampi osais neuvoa?
Virranjakaja tarkistettu ja pyörijä uusittu, kansi oli ihan ok, mutta vialle ei löytynyt ratkaisua.
Jotain puheita kuulin kaverinkaverin naapurilta että joku sininen anturi? olisi sökö?Ei paljoa valaise kun kyseessä on "vain" sininen anturi....
Auto olisi mukava saada kuntoon koska jokapäiväisessä käytössä on ja 20min aikasemmin saa lähteä töihin kun joutuu auton kanssa miekkailemaan
Leave a comment:
-
m20b20 käynnistämis ongelmia
Pahoittelut uudesta triidistä, koska aika paljon tuntu löytyvän search:lla tietoa mutta ei aivan kaikkea ja kaikkiin triideinhin ei viittis änkeä omilla ongelmilla.
Eli... Auto siis e30 m20b20 automaatti ja murheena kylmäkäynnistys.
Kun auto seissyt esim. vaikka yön yli niin startti pyörii "nihkeästi" ja lupailee useita kertoja mutta väsähtää heti. Ja kun loppujenlopuksi käynnistyy niin röpöttää hetken ja sitten kaikki toimiikin jo ihan ok.
Lämpimänä ei mitään ongelmia ja saa seistä vaikka 3-4h eikä mitään hätää mutta kun on kunnolla levännyt niin vika ilmenee heti.
Löysin Motronicin vierestä oranssin releen joka naksuu epätasasesti startatessa? Olisikohan bensapumpun rele?
Maadotusta kärkytty mutta kaikki tuntuu olevan ihan jämptisit maissa.
Tulpat ja akku vaihdettu vähän aika sitten.
En tiedä mitä virityksiä auto pitää sisällään koska on tekniikanvaihto ja patentteja tuntuu olevan riittävästi.
Esim. hanskalokeron takaa löyty uros sekä naaras liittimet ja kun kytkin ne yhteen niin öljyvalo rupesi palamaan koko ajan???Tags: None
Leave a comment: