Announcement

Collapse
No announcement yet.

öljyn? vuoto kuskin puolella etuosasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7397
    • Oulu

    #16
    Originally posted by Lanttu View Post
    Suurella todennäköisyydella vuoto tulee ohjaustehostimen säiliön pohjaletkusta eli letkun vaihdolla selviää. On kylläkin aika hintava letku, muttei todellakaan kannata pumppua lähteä turhanpäiten vaihtamaan.
    Näytti toi E39 vuotavan myös vähän tehostimen öljyä tuosta kohtaa, tai ainakin siinä oli pisara ja pohjapanssarille oli vähän tiputtanut (ei märkä mutta näki että siihen oli tullut öljyä). Onko joku vaihtanut/korjaillut E39:n tehostimen letkuja?

    Ei ehkä kannata alkaa korjaileen jos ei enempää vuoda. Säiliössä oli öljynpinta tikun alarajalla, pitänee kai sitä lisätä.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • Petri.Kekkonen
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 7397
      • Oulu

      #17
      Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
      Onko joku vaihtanut/korjaillut E39:n tehostimen letkuja?
      Edelleen näytti vuotavan tuo ohjaustehostimen pumpulle tuleva alempi letku hiukan. Onko joku vaihdellut ko. letkua?

      Originally posted by Wille83 View Post
      EDIT: Eli siis yksi letku maksaa noin 20 euroa...
      Hinta ei ilmeisesti tässä ole ongelma, pitäis vaan jaksaa vaihdattaa jossain jos ei itse halua noitten öljyletkujen kanssa värkätä....
      E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
      E39 523i M Sport '00, Titansilber

      Comment

      • nut
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1613
        • Vaasa/Kauhajoki

        #18
        Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
        Edelleen näytti vuotavan tuo ohjaustehostimen pumpulle tuleva alempi letku hiukan. Onko joku vaihdellut ko. letkua? Hinta ei ilmeisesti tässä ole ongelma, pitäis vaan jaksaa vaihdattaa jossain jos ei itse halua noitten öljyletkujen kanssa värkätä....
        Eikai tuo nyt iso homma ole, banjopultilla pumpussa ja klemmarilla säiliössä. Ainakin E36:ssa tosin todella vittumaisessa paikkaa alakautta vaihtaa nuo letkut kun ei meinannu mahtua mistään välistä laittamaan. Vaihda sitten samalla se paluuletku säiliöön, ettei tartte moneen kertaan räplätä ja samalla tottakai uudet liemet sisään.

        Itse teetätin paikallisessa hydrauliikkapuljussa uudet letkut, hintaa tais tulla 5 euroa
        BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

        Comment

        • Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

          #19
          Originally posted by nut View Post
          Eikai tuo nyt iso homma ole, banjopultilla pumpussa ja klemmarilla säiliössä. Ainakin E36:ssa tosin todella vittumaisessa paikkaa alakautta vaihtaa nuo letkut kun ei meinannu mahtua mistään välistä laittamaan. Vaihda sitten samalla se paluuletku säiliöön, ettei tartte moneen kertaan räplätä ja samalla tottakai uudet liemet sisään.

          Itse teetätin paikallisessa hydrauliikkapuljussa uudet letkut, hintaa tais tulla 5 euroa
          Uusin E28:sta nuo tehostajan letkut, tosin tein halpispatentin, eli normi 200bar letkua ja normiklemmareilla kiinni, on kyllä pysynyt, eikä vuoda :think Tohon E39:iin pitäis kans vaihtaa kaikki letkut, kun ovat ihan paskaset, taitaa vuotaa säiliön juuresta. Tuo tehdään kyllä original-teile-menetelmällä, jos vaan hinta on kohdallaan, muuten sit hydrauliikkaliikkeeseen.
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

          Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎