Eli mikä ero kun lohkoissa koodit 25 6E 1 ja toisessa 25 6K 1.
Nostin omasta koneen pois ja paskanahan kaikki, laakerit finaalis ja sylintereissä "ruoste" koloja(?). Varalohkossa laakerit kunnossa ja yhdessä sylinterissä naarmuja, joten pakko käyttää sitä, eli mikä ero lohkoissa?
EDIT: Nostetaan taas kartalle aihetta, eli millä tohon sais vielä vähän lisää ruttua? saako tonne pelkällä pidempi iskusella kampuralla / pidemmillä veiveillä järkevää puristusta?
Nostin omasta koneen pois ja paskanahan kaikki, laakerit finaalis ja sylintereissä "ruoste" koloja(?). Varalohkossa laakerit kunnossa ja yhdessä sylinterissä naarmuja, joten pakko käyttää sitä, eli mikä ero lohkoissa?
EDIT: Nostetaan taas kartalle aihetta, eli millä tohon sais vielä vähän lisää ruttua? saako tonne pelkällä pidempi iskusella kampuralla / pidemmillä veiveillä järkevää puristusta?
Comment