Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B25 erot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E30
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 43
    • Vantaa

    M20B25 erot

    Eli mikä ero kun lohkoissa koodit 25 6E 1 ja toisessa 25 6K 1.
    Nostin omasta koneen pois ja paskanahan kaikki, laakerit finaalis ja sylintereissä "ruoste" koloja(?). Varalohkossa laakerit kunnossa ja yhdessä sylinterissä naarmuja, joten pakko käyttää sitä, eli mikä ero lohkoissa?

    EDIT: Nostetaan taas kartalle aihetta, eli millä tohon sais vielä vähän lisää ruttua? saako tonne pelkällä pidempi iskusella kampuralla / pidemmillä veiveillä järkevää puristusta?
    Last edited by E30; 04-12-2007, 15:39.
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Ei taida olla lohkoissa eroja, ainakin jos molemmat samasta korimallista. Jos iX:stä,saattoi olla joitain eroja koneenkorvien paikoissa. Eli ainakin e30 takavedot on kaikki b25 lohkot samoja.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • Racink
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 840
      • Jkl

      #3
      Originally posted by E30 View Post
      Eli mikä ero kun lohkoissa koodit 25 6E 1 ja toisessa 25 6K 1.
      Nostin omasta koneen pois ja paskanahan kaikki, laakerit finaalis ja sylintereissä "ruoste" koloja(?). Varalohkossa laakerit kunnossa ja yhdessä sylinterissä naarmuja, joten pakko käyttää sitä, eli mikä ero lohkoissa?
      K:ssä 8.8:1 puristus-suhde ja E:ssä 9.7:1.

      Lohkot samoja, männissä ainoastaan eroa....

      Comment

      • [biohazard]
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 255
        • kiuruvesi

        #4
        onkos noissa tehoihin/kiihtyvyyteen mitenkään eroja kerta puristussuhteet ovat erilaiset?

        Comment

        • Sampza
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2006
          • 1398
          • Rovaniemi

          #5
          Originally posted by [biohazard] View Post
          onkos noissa tehoihin/kiihtyvyyteen mitenkään eroja kerta puristussuhteet ovat erilaiset?
          [mutuiluna]
          Olikohan se 1hv eroa ja väännössäkn jotain eroa 9.7:1-koneen eduksi.
          Persdynossa ero oli huomattava. Ainakin omien kokemusten perusteella (asiasta paremmin tietävät korjatkoot jos väärässä).

          Toki huomioitava että autoissa joita testasin voi olla säädöissä eroa tai 8.8:1ssa jotain häikkää mutta minun kokemuksien puolesta 9.7:1 on paljon rivakampikulkuinen.
          Last edited by Sampza; 19-11-2007, 17:56.
          320d touring M-sport -09
          320d -02
          1250 Bandit S

          Comment

          • Racink
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2004
            • 840
            • Jkl

            #6
            Originally posted by [biohazard] View Post
            onkos noissa tehoihin/kiihtyvyyteen mitenkään eroja kerta puristussuhteet ovat erilaiset?
            2hv taisi eroa olla 9.7 hyväksi, väännöstä en tiedä.Mutta laita ihmeessä ne 9.7 männät jos mahdollista, 8.8 on toivottoman hengetön pienillä kierroksilla vedätettäessä vaikkakaan ei niillä 9.7:kaan vielä juhlimaan pääse, selvä ero kuitenkin.

            Comment

            • E30
              Bimmer Rookie
              • Apr 2003
              • 43
              • Vantaa

              #7
              Sitten vielä lisäkysymys: käykö toi korkeapuristeinen kone suoraan matalapuristeisen moottorinohjaukseen? ois tarkotus talven aikan laittaa 272-asteinen nokka ja bensapaineen säädin, autossa jo peltisarja ja paneeli"vapari". kertokaa te tietäväiset onko mitään järkee?

              edit: käykö myös matalapuristeisen kansi korkempipuristeiseen?
              Last edited by E30; 21-11-2007, 15:44.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎