Moro
Kuinkas tällaisen tilanteen kanssa kannattaisi jatkaa, eli pihalla makaa 525i M90 joka ilman perää. Rikkinäinen perä on irrallaan ja vieressä on ilmeisesti 320 e30 korimallisesta peräisin oleva perä.
Ulkonäöltään aivan erilainen tuo toinen mutta saako tosta e30 perästä kuinkaan esim sisuskaluja tms tuohon rikkinäiseen? Onko mahdoton operaatio? Kuvia tai kertomusta vai etsiä suosiolla suoraan TYP188 perä joka olisi bolt-on?
Ilmeisesti M20 moottorilla varustettu 518 tai 520 perä käy tuohon myös, mutta onko välitys kuinka epämiellyttävä tällöin?
Ei vaan meinaa olla oikein tarjolla järki hintaan ja tuohon vanhaan autoon ei viitsisi 500eur perää sijoittaa..
PS: mikä ihme tuossa on kun nyt muutamilta kysynyt perää niin heittäneet romutavaran mukaan kun ei ole kelvannut ja silti niin vähän tarjolla?
PPS: Jonkin verran hakua yrittänyt käyttää tarkempaa vastausta löytämättä, joko kädetön tai sitten jotain muuta
Kuinkas tällaisen tilanteen kanssa kannattaisi jatkaa, eli pihalla makaa 525i M90 joka ilman perää. Rikkinäinen perä on irrallaan ja vieressä on ilmeisesti 320 e30 korimallisesta peräisin oleva perä.
Ulkonäöltään aivan erilainen tuo toinen mutta saako tosta e30 perästä kuinkaan esim sisuskaluja tms tuohon rikkinäiseen? Onko mahdoton operaatio? Kuvia tai kertomusta vai etsiä suosiolla suoraan TYP188 perä joka olisi bolt-on?
Ilmeisesti M20 moottorilla varustettu 518 tai 520 perä käy tuohon myös, mutta onko välitys kuinka epämiellyttävä tällöin?
Ei vaan meinaa olla oikein tarjolla järki hintaan ja tuohon vanhaan autoon ei viitsisi 500eur perää sijoittaa..
PS: mikä ihme tuossa on kun nyt muutamilta kysynyt perää niin heittäneet romutavaran mukaan kun ei ole kelvannut ja silti niin vähän tarjolla?
PPS: Jonkin verran hakua yrittänyt käyttää tarkempaa vastausta löytämättä, joko kädetön tai sitten jotain muuta
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Comment