Elikkä kaikki alkoi siitä kun multa hajos noin 1.5kk sitten kampuran asentotunnistin. Kävin ostamassa laakkoselta uuden tunnistimen ja kaikki pelas jälleen hyvin. Nyt kuitenkin muutaman kerran käyny silleen että ajossa kun kiihdyttäny auto sammunut täysin.. olen pysähtynyt ja auto lähteny taas normaalisti käyntiin. Vika ei ilmaannu kokoaikaa vaan satunnaisesti.. saattaa toimia viikon normaalisti ja sen jälkeen taas tekee saman. Mistähän tällästä kannattais lähtee ettii? Voiko olla esim. ilmamäärämittari? Ei siinä muuta ku rupee välillä vituttamaan esimeksiks jos sammuu johki stadin ruuhkaa
Mystinen vika m20b25
Collapse
X
-
Vika tuskin on ilmamäärämittarissa. Kato maadoitukset, akun liittimet, pumpun- motronicin rele ja niiden liitokset.
Btw. onko sulla tunnistin edessä vai laatikossa?
-
-
Ok. Mutta noilla edellä olevilla kannattaa alottaa. Tarkista kunnolla myös se anturin jalka ja anturin liitos.Originally posted by Circ View PostFacelift.. tunnistin edessä.
Comment
-
mulla meni joskus vanhasta poliisi-mondeosta myös se kampiakselin asentotunnistin kiihdyttäessä. johtui laakeriviasta, eli välystä pääsi tulemaan yli 4000rpm kiekoilla niin paljon että tunnistin oli päätä lyhyempi.
sulla tuskin samaa vikaa, kun auto vielä käynnistyy moisen jälkeen, itsellä auttoi asiaan vain se anturin vaihto..Diesel on köyhien polttoaine
Kesäleluna -06 hayabusa
Comment
-
Voiko olla että laakkonen on toimittanut "viallisen" osan. Noi kampuran tunnistimet ilmeisesti menee aika helposti paskaks? Ja ton ilmeisesti pitäs mennä jotakin kiskoa pitkin siellä.. mulla ei sellasta kiskoa ole mutta mielestäni laitoin sen kyllä ihan järkevästi menemään..Audi B8.5 TDI Quattro
E81 120d m-sport Lci
Comment
-
Sanoisin että 0,5-1mm. Mutta tarkista että jalka on tukeva.Originally posted by Circ View PostPaljonko tää väli pitäis sitten olla?
Comment
-
Ja nyt en ihan ymmärtänyt, kiskoa pitkin? Ja onhan se mahdollista että kyseinen anturi ei toimi. Onko se anturi 2- vai 3-napainen?
Comment
-
Originally posted by Rocla View PostEhdotan tätä aina, vaikkei oireet ihan täsmääkkään, kampiakselin asentotunnistimen johto ei ole suojansa takana jakopään kohdalla ja osuu flektin pyöriessä veisipumpun rattaaseen?
Ei ole osunut johto mihinkään, mutta kuitenkin vedin sen johdon uudestaan vielä paremmasta paikasta ja laitoin "läpiveto" kaapelin kampurajohdon ympärille ja hyvin toimii
ihmetyttää vaa et miksköhän se teki tota? : )
Noh.. pää asia että sai taas auton normaalisti skulaamaan.. kiitoksia vaa niille ketkä edes jollain tavalla on jaksanu kirjottaan tähänki paska topicciin
Audi B8.5 TDI Quattro
E81 120d m-sport Lci
Comment
-
Elikä eilen teki jälleen kerran saman paskan uudestaan. Liikennevaloista lähtiessä keskellä mutkaa sammutti koneen. Jonki aikaa yritin starttailla muttei lähteny.. n. 10min tämän paskan jälkeen yritin uudestaan starttaa ja lähti taas normaalisti? ideat loppuu..Audi B8.5 TDI Quattro
E81 120d m-sport Lci
Comment
-

Comment