Originally posted by MPM
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vähäisellä öljyllä ajo
Collapse
X
-
Originally posted by Vehkis View PostJa muista sitten huuhtoa nuo mineraaliöljyt huolella pois sieltä koneesta kun laitat synteettiset sisään..Last edited by MPM; 25-02-2008, 21:24.Kesänissanisti / talvibemaristi
Comment
-
-
näin on ei tarvi mitään huuhtelua moniaste-öljyjen jälkeen... mut jos haluut oikein vimosenpäälle tehä niin ota öljyroppu yöxi auki ja samoin öljyfiltteri pois ja uus suodatin satsi ja synteetiset sisään luulis noilla kulkevan vanhan rassin jos ei oo mitään rikki... nii oli kumma mun 525 ei ollu nokissa yhtää mitään jälkee ku nyt oon sitä purkanu ja myllyl on ajettu +300tkm ja ed. omistaja sanoi et ei oo konetta aukonu, ite sil on ajanu n.50tkmLast edited by armageddon; 25-02-2008, 23:48.ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by armageddon View Postnäin on ei tarvi mitään huuhtelua moniaste-öljyjen jälkeen... mut jos haluut oikein vimosenpäälle tehä niin ota öljyroppu yöxi auki ja samoin öljyfiltteri pois ja uus suodatin satsi ja synteetiset sisään luulis noilla kulkevan vanhan rassin jos ei oo mitään rikki... nii oli kumma mun 525 ei ollu nokissa yhtää mitään jälkee ku nyt oon sitä purkanu ja myllyl on ajettu +300tkm ja ed. omistaja sanoi et ei oo konetta aukonu, ite sil on ajanu n.50tkmKesänissanisti / talvibemaristi
Comment
-
-
Originally posted by MPM View Postauttaiskohan säkätykseen jos puristais säätimet kasaan (öljyt ulos) ja uudelleen paikalleen? :think
edellisestä autosta yritin tota muttei auttanut, mutta siinä oli kulunut venakoneisto jo paljon ja nykyisessä ei ollenkaan...Kesänissanisti / talvibemaristi
Comment
-
-
Originally posted by MPM View Postheittäiskö joku tost tietoo ennen kun teen mitään? ettei siitä vaan oo sit haittaa? :think
No heitetään nyt ihan täysin mutuna että jos haluut oikeen hifistellä niin voithan noin tehdä, tuskinpa siitä kuitenkaan mitään sen kummempaa hyötyä on tässäkään autossa jos ei edellisessäkään samanmoisessa ollut mitään merkitystä.
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostNo heitetään nyt ihan täysin mutuna että jos haluut oikeen hifistellä niin voithan noin tehdä, tuskinpa siitä kuitenkaan mitään sen kummempaa hyötyä on tässäkään autossa jos ei edellisessäkään samanmoisessa ollut mitään merkitystä.Kesänissanisti / talvibemaristi
Comment
-
Comment