Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paljon m20 kestää kierroksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jamppa1983
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 739
    • Pirkanmaa

    #16
    Jos haluaa vaikka varttimailille hyvän ajan, niin on luonnollista kyllä vetää ne kierrokset aikalailla tappiin asti. Varsinkin jos kyseessä on suht isolla ahtimella varustettu auto.
    Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

    M3 e90 & "M3" e30 turbo

    Comment

    • jii.veivo
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 564
      • Haapavesi

      #17
      Mulla kestäny toistaseksi sen 7000rpm uusilla vakiokeinuilla.
      e38 750ial
      Husaberg 650 fs -05
      http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

      Comment

      • -vellu-
        Bimmer Rookie
        • Feb 2007
        • 145
        • Laukaa

        #18
        kyllä sitä on vakio hilppeillä m20b25 tullu paukutettua 7000 kiekoilla vähän väliä kun auto oli ajossa, vakio ja 200 000km rullattu ja hyvin toimi.
        E30 320i -86 r.i.p
        E30 325i -89 projekti

        "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

        Comment

        • zJark
          BTCF Member
          • Sep 2005
          • 740
          • Ylöjärvi

          #19
          Originally posted by Jamppa1983 View Post
          Juuri tuota tarkoitin. Onko kyseinen projekti jo toimivana liikenteessä? Mihinkä kyseinen muutos vaikuttaa? Veden kiertoon luonnollisesti, mutta millä tavalla?
          Ilmeisesti kaikki vesikanavien välit hitsataan umpeen? (jos muistan oikein että niissä on ne välit auki)

          Sitten keinuvivuista: Varmaan tosiasialliset olis, mut mitäs kyseiset palikat mahtaa maksaa ja mistä niille sopivia jousia? Tuskin suomessa niitä kukaan myy.
          Jousia nyt saa vaikka ja mistä itelle tuli saksasta nokan mukana mutta noi keinut on niinku niihin on painettu niin nuke:n tuotteita eli kannattaa varmaan pistää suoraan sinne kyselyä
          Nuke Performance has designed and manufactured premium, long-lasting, durable, high-performance fuel accessories and other high end products for the serious racer since 2004.
          MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
          +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

          Comment

          • Jasu
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 2110
            • Tampere / Isojoki

            #20
            Nuken keinuja saa PPF:n kautta.
            Volvo S80 V8
            Mercedes C250d
            M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

            Comment

            • JJT
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6694
              • .......

              #21
              Originally posted by Jasu View Post
              Nuken keinuja saa PPF:n kautta.
              Kuulemma ens kesään menee jos nuken keinut haluaa, silloin tekevät seuraavan erän.
              Myyn:
              M10/20/52 E30-E36 osia

              Comment

              • Krynx
                BTCF Member
                • Sep 2006
                • 908
                • á la Temmes

                #22
                Originally posted by JJT View Post
                Eipä oo vakio nokkaa.
                Onko sulla käynyt jo penkissä? Minulla ainakin granen kärsällä vääntökäyrä reippaassa laskussa 5500rpm jälkeen ja tehokäyrän huippu saavutetaan siinä 6080 jonka jälkeen ymmärrettävästi laskee. Rajoitin n.6600rpm ja eipä ole vielä minun ajossa tarvinnut edes rajoittimelle vetää koskaan :think
                E39 525d -00
                E39 523i-96
                E30 316 -86

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  #23
                  Originally posted by JJT View Post
                  Kuulemma ens kesään menee jos nuken keinut haluaa, silloin tekevät seuraavan erän.
                  Asia selvä. Viimeksi kun kysyin, Andreas sanoi että hyllyssä ei enään pidetä mutta tilataan jos tarvetta.
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  • JJT
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6694
                    • .......

                    #24
                    Originally posted by Krynx View Post
                    Onko sulla käynyt jo penkissä? Minulla ainakin granen kärsällä vääntökäyrä reippaassa laskussa 5500rpm jälkeen ja tehokäyrän huippu saavutetaan siinä 6080 jonka jälkeen ymmärrettävästi laskee. Rajoitin n.6600rpm ja eipä ole vielä minun ajossa tarvinnut edes rajoittimelle vetää koskaan :think
                    Vai vielä penkissä, sais joskus koneen läjään ees
                    Myyn:
                    M10/20/52 E30-E36 osia

                    Comment

                    • Cell
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2004
                      • 7037
                      • Uusikaupunki

                      #25
                      Originally posted by Krynx View Post
                      Onko sulla käynyt jo penkissä? Minulla ainakin granen kärsällä vääntökäyrä reippaassa laskussa 5500rpm jälkeen ja tehokäyrän huippu saavutetaan siinä 6080 jonka jälkeen ymmärrettävästi laskee. Rajoitin n.6600rpm ja eipä ole vielä minun ajossa tarvinnut edes rajoittimelle vetää koskaan :think
                      Muuta imu/pakopuolta niin jo alkaa näyttää erilaiselta...
                      325i -08
                      i3 REx -17
                      M5 -98 Imolarot
                      535i -90 N/A project (maatumassa)

                      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                      Comment

                      • Krynx
                        BTCF Member
                        • Sep 2006
                        • 908
                        • á la Temmes

                        #26
                        Originally posted by Cell View Post
                        Muuta imu/pakopuolta niin jo alkaa näyttää erilaiselta...
                        No jos oikein kovasti kiinnostaisi ja olisi rahanpaskaa niin nakkaisin tuon käyrätorven jotain myös imusarjaksi kutsutaan mereen ja laittelinsin tilalle weeberit tai läppärungot lisukkeilla. Mutta tässävaiheessa kiinnostaa enemmän auton vaihto.
                        E39 525d -00
                        E39 523i-96
                        E30 316 -86

                        Comment

                        • Jamppa1983
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 739
                          • Pirkanmaa

                          #27
                          Originally posted by zJark View Post
                          Jousia nyt saa vaikka ja mistä itelle tuli saksasta nokan mukana mutta noi keinut on niinku niihin on painettu niin nuke:n tuotteita eli kannattaa varmaan pistää suoraan sinne kyselyä
                          http://www.nukeperformance.com/
                          Niin varmaan saakin jousia vaikka kuinka monesta paikasta. Mutta tarkoitan sellaisia jousia mitkä olisivat ns; sopivat juuri tietylle nokalle/koneelle.
                          Mitkä kaikki sitten loppujen lopuksi vaikuttaa esim oikeinlaisten jousien valintaa?
                          Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                          M3 e90 & "M3" e30 turbo

                          Comment

                          • Jamppa1983
                            BTCF Member
                            • Jan 2005
                            • 739
                            • Pirkanmaa

                            #28
                            Originally posted by Krynx View Post
                            No jos oikein kovasti kiinnostaisi ja olisi rahanpaskaa niin nakkaisin tuon käyrätorven jotain myös imusarjaksi kutsutaan mereen ja laittelinsin tilalle weeberit tai läppärungot lisukkeilla. Mutta tässävaiheessa kiinnostaa enemmän auton vaihto.
                            Eli tuosta vois päätellä että m20 koneen imusarja olis ns:pienimuotoinen pullonkaula. Eli ennemmin käyrätorvi mäkeen ja läppärunkoa kehiin. Niin sais ainakin asiallisempaa tehokäyrää ulos koneesta.
                            Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

                            M3 e90 & "M3" e30 turbo

                            Comment

                            • Jasu
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2002
                              • 2110
                              • Tampere / Isojoki

                              #29
                              Originally posted by Jamppa1983 View Post
                              Eli tuosta vois päätellä että m20 koneen imusarja olis ns:pienimuotoinen pullonkaula. Eli ennemmin käyrätorvi mäkeen ja läppärunkoa kehiin. Niin sais ainakin asiallisempaa tehokäyrää ulos koneesta.
                              Kyllä sillä imusarjallakin "pärjää", kun ottaa sen kuristimen pois välistä. Eli siis alimitoitetun imm:n.
                              Volvo S80 V8
                              Mercedes C250d
                              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                              Comment

                              • JJT
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 6694
                                • .......

                                #30
                                Olikos se nyt että niin että b34 mittari ja siihen b25 sisuskalut?
                                Myyn:
                                M10/20/52 E30-E36 osia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎