Jos haluaa vaikka varttimailille hyvän ajan, niin on luonnollista kyllä vetää ne kierrokset aikalailla tappiin asti. Varsinkin jos kyseessä on suht isolla ahtimella varustettu auto.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paljon m20 kestää kierroksia
Collapse
X
-
kyllä sitä on vakio hilppeillä m20b25 tullu paukutettua 7000 kiekoilla vähän väliä kun auto oli ajossa, vakio ja 200 000km rullattu ja hyvin toimi.E30 320i -86 r.i.p
E30 325i -89 projekti
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostJuuri tuota tarkoitin. Onko kyseinen projekti jo toimivana liikenteessä? Mihinkä kyseinen muutos vaikuttaa? Veden kiertoon luonnollisesti, mutta millä tavalla?
Ilmeisesti kaikki vesikanavien välit hitsataan umpeen? (jos muistan oikein että niissä on ne välit auki)
Sitten keinuvivuista: Varmaan tosiasialliset olis, mut mitäs kyseiset palikat mahtaa maksaa ja mistä niille sopivia jousia? Tuskin suomessa niitä kukaan myy.
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostNuken keinuja saa PPF:n kautta.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEipä oo vakio nokkaa.E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKuulemma ens kesään menee jos nuken keinut haluaa, silloin tekevät seuraavan erän.
Comment
-
-
Originally posted by Krynx View PostOnko sulla käynyt jo penkissä? Minulla ainakin granen kärsällä vääntökäyrä reippaassa laskussa 5500rpm jälkeen ja tehokäyrän huippu saavutetaan siinä 6080 jonka jälkeen ymmärrettävästi laskee. Rajoitin n.6600rpm ja eipä ole vielä minun ajossa tarvinnut edes rajoittimelle vetää koskaan :thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Krynx View PostOnko sulla käynyt jo penkissä? Minulla ainakin granen kärsällä vääntökäyrä reippaassa laskussa 5500rpm jälkeen ja tehokäyrän huippu saavutetaan siinä 6080 jonka jälkeen ymmärrettävästi laskee. Rajoitin n.6600rpm ja eipä ole vielä minun ajossa tarvinnut edes rajoittimelle vetää koskaan :think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostMuuta imu/pakopuolta niin jo alkaa näyttää erilaiselta...E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostJousia nyt saa vaikka ja mistä itelle tuli saksasta nokan mukana mutta noi keinut on niinku niihin on painettu niin nuke:n tuotteita eli kannattaa varmaan pistää suoraan sinne kyselyä
http://www.nukeperformance.com/
Mitkä kaikki sitten loppujen lopuksi vaikuttaa esim oikeinlaisten jousien valintaa?Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Krynx View PostNo jos oikein kovasti kiinnostaisi ja olisi rahanpaskaa niin nakkaisin tuon käyrätorven jotain myös imusarjaksi kutsutaan mereen ja laittelinsin tilalle weeberit tai läppärungot lisukkeilla. Mutta tässävaiheessa kiinnostaa enemmän auton vaihto.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostEli tuosta vois päätellä että m20 koneen imusarja olis ns:pienimuotoinen pullonkaula. Eli ennemmin käyrätorvi mäkeen ja läppärunkoa kehiin. Niin sais ainakin asiallisempaa tehokäyrää ulos koneesta.
Comment
-
Comment