Aivan. Mut omassa värkissä se jää muutenkin pois pelistä. Mites kaasuläppä? Tuskin isomman sovittelulla (jos edes mahdollista) suuria hyötyjä saavutetaan, kun taitaa aikalailla imusarjan ilmanotonreikä olla läpänkans samaa kokoa? (ei oo just nyt noi romut äärellä)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Paljon m20 kestää kierroksia
Collapse
X
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostAivan. Mut omassa värkissä se jää muutenkin pois pelistä. Mites kaasuläppä? Tuskin isomman sovittelulla (jos edes mahdollista) suuria hyötyjä saavutetaan, kun taitaa aikalailla imusarjan ilmanotonreikä olla läpänkans samaa kokoa? (ei oo just nyt noi romut äärellä)Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostAivan. Mut omassa värkissä se jää muutenkin pois pelistä. Mites kaasuläppä? Tuskin isomman sovittelulla (jos edes mahdollista) suuria hyötyjä saavutetaan, kun taitaa aikalailla imusarjan ilmanotonreikä olla läpänkans samaa kokoa? (ei oo just nyt noi romut äärellä)
Toki sillä kaasuun vastaavuus hieman herkistyy.
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostOlikos se nyt että niin että b34 mittari ja siihen b25 sisuskalut?E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostNiin varmaan saakin jousia vaikka kuinka monesta paikasta. Mutta tarkoitan sellaisia jousia mitkä olisivat ns; sopivat juuri tietylle nokalle/koneelle.
Mitkä kaikki sitten loppujen lopuksi vaikuttaa esim oikeinlaisten jousien valintaa?
Tietty jos oikein hiend hifistely pataa oot tekemässä niin sitten kannattaa paneutua asiaan paremmin. Mutta siltikin ne keinut tulee hyvin pian vastaan.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostKyllä sillä imusarjallakin "pärjää", kun ottaa sen kuristimen pois välistä. Eli siis alimitoitetun imm:n.
Kuinka paljon siitä pitää saada Heppoja irti?
YLI 200HV tehoihin pääsee 325i vakioimusarjalla,kaasuläpällä ja Imm-mittarilla ja vakio motronic:killa, karalan kautta. (siis vaparina jo)Last edited by M325i; 18-03-2008, 23:16.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostKuinka paljon siitä pitää saada Heppoja irti?
YLI 200HV tehoihin pääsee 325i vakioimusarjalla,kaasuläpällä ja Imm-mittarilla ja vakio motronic:killa, karalan kautta.
Comment
-
-
Originally posted by M325i View Post
YLI 200HV tehoihin pääsee 325i vakioimusarjalla,kaasuläpällä ja Imm-mittarilla ja vakio motronic:killa, karalan kautta. (siis vaparina jo)
Comment
-
-
Originally posted by zJark View PostEsim dbilas tarjoo noille m20 virinokillensa kahta jousisarjaa, eli noin karkeesti sanottuna alle 300 ja yli 300asteisille ja viä oleellisempana asiana karkeesti alla 12mm nostolle ja yli 12mm nostolle. Eli kumpaan kategoriaan sitten tunnut kuuluvasi niin sen mukaan. En usko että pitkälle mettään menee jos noista vaihtoehdoista valittee. schrikin valikoimasta en tiedä että montaako sorttia niillä on tarjota.
Tietty jos oikein hiend hifistely pataa oot tekemässä niin sitten kannattaa paneutua asiaan paremmin. Mutta siltikin ne keinut tulee hyvin pian vastaan.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Comment