.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
voipi poistella, kun onnistuin kerran nostamaan ylös satavuotta vanhan topicin...
Collapse
X
-
Originally posted by L.HOriginally posted by f1zzeikös tolla 1500€:llä tehtäs 350hv ahdettu m20. minä ainakin teenE28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
Katoppa siitä kannesta 5-6 sylinteriväli,siis niinku yläpuolelta venttiilikoneiston puolelta,oikein kun liuottimella putsaat alueen ja hyvässä
valossa ja suurennuslasilla tähyilet, saatat nähdä halkeaman!!!
Tosi on! Aikoinaan M-sportilla hommissa olleena näitä oli paljon, ei oikeestaan ikinä kansipahvi vikoja, vaan toi kohta nimenomaan sökö.
Painetestaus on kai aikas arvokas ja kyllä kai noita hitsautetettin, mut ei taida enää kannattaa. Jostain ehjä raakakansi, pikkasen lasket ja samalla venttiiremppa ni ai että ku tulee hyvä! :P
Comment
-
-
tai hommat m20b20 kannen ja lyöt ne 2.5L venat siihen..koneistukset ei maksa paljoo ja tulloo hjyvä ..jos vielä riittää rahkeita niin eikun porttaa vähän sitä vielä..ei pitäs olla kallis kun muistaakseni koneistus oli jotain 100e ja siihen kuulu seetit,ohjurit oikominen yms..Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutaritai hommat m20b20 kannen ja lyöt ne 2.5L venat siihen..koneistukset ei maksa paljoo ja tulloo hjyvä ..jos vielä riittää rahkeita niin eikun porttaa vähän sitä vielä..ei pitäs olla kallis kun muistaakseni koneistus oli jotain 100e ja siihen kuulu seetit,ohjurit oikominen yms..E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
Originally posted by L.HOriginally posted by Miika TissariOriginally posted by Suutaritai hommat m20b20 kannen ja lyöt ne 2.5L venat siihen..koneistukset ei maksa paljoo ja tulloo hjyvä ..jos vielä riittää rahkeita niin eikun porttaa vähän sitä vielä..ei pitäs olla kallis kun muistaakseni koneistus oli jotain 100e ja siihen kuulu seetit,ohjurit oikominen yms..
Onko kenelläkään tietoa vaikuttaako toi kannen vaihto puristuksiin?E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
Comment