Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b20 l-jetistä m20b25 motronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miku_S
    Bimmer Rookie
    • Jul 2007
    • 128
    • Joensuu

    #16
    onkos sulla se uudempi vai vanhempi motronic?? onko siinä 2 anturia vauhtipyörällä vai yksi kampiakselin etupäässä?? jos se on sillä yhdellä niin silloin ainakin vaikuttaa kipinään se anturi kertoo sytytys kohdat.. ja mottorin kierrosluvun.
    tuli laitettua volvo 850 2,5 T AWD

    Comment

    • -Jarno-
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1140
      • Salo

      #17
      Originally posted by Miku_S View Post
      onkos sulla se uudempi vai vanhempi motronic?? onko siinä 2 anturia vauhtipyörällä vai yksi kampiakselin etupäässä?? jos se on sillä yhdellä niin silloin ainakin vaikuttaa kipinään se anturi kertoo sytytys kohdat.. ja mottorin kierrosluvun.
      Niin ja onko vauhtipyörä kans motronicista jos vanhempi, ei paljon antureista apua jos ei sitä natsaa vp:ssä :think

      Comment

      • Rocla
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2002
        • 7692
        • Kajaani

        #18
        Originally posted by BMW88 View Post
        Vaikuttaako kampiakselin asento tunnistin puolan maahan mitenkään?
        No jos ei anturi toimi, niin ei tuu kipinää, kipinähän muodostuu siitä, kun puola saa maita.
        Olli.

        Comment

        • Miku_S
          Bimmer Rookie
          • Jul 2007
          • 128
          • Joensuu

          #19
          Originally posted by -Jarno- View Post
          Niin ja onko vauhtipyörä kans motronicista jos vanhempi, ei paljon antureista apua jos ei sitä natsaa vp:ssä :think
          niimpä. eikös se vanhempikin tarttee nuo anturi teidot et osaa antaa kipinän. l-jetti ei tarvitse mitään kampiakselin asento anturia.. asento otetaan virran jakajasta. eli pitää vaihtaa myös motronicin vauhtipyörä.
          tuli laitettua volvo 850 2,5 T AWD

          Comment

          • BMW88
            Bimmer Rookie
            • Feb 2008
            • 33

            #20
            Kipinäkin löytyi mutta, saakohan check panelia toimimaan mitenkään kun sisäjohtosarjasta ei lähde sitä check panelin johtonivaskaa :think

            Comment

            • Rocla
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2002
              • 7692
              • Kajaani

              #21
              Originally posted by BMW88 View Post
              Kipinäkin löytyi mutta, saakohan check panelia toimimaan mitenkään kun sisäjohtosarjasta ei lähde sitä check panelin johtonivaskaa :think
              Tota, ainoa check controllin toiminto, joka menee moottorin johtosarjaan on öljyntaso ja sen kytkennän näet kytkentäkaaviosta.
              Olli.

              Comment

              • BMW88
                Bimmer Rookie
                • Feb 2008
                • 33

                #22
                Tarkoitin että sisäjohtosarjassa ei mee sitä johtonippua:think

                Comment

                • Rocla
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2002
                  • 7692
                  • Kajaani

                  #23
                  Originally posted by BMW88 View Post
                  Tarkoitin että sisäjohtosarjassa ei mee sitä johtonippua:think
                  Onko se joku 316 alunperin sitten ollut? menee auton johtosarja vaihtoon, todella isotöinen asentaa pelkkä checkin johtosarja siihen päälle.
                  Olli.

                  Comment

                  • BMW88
                    Bimmer Rookie
                    • Feb 2008
                    • 33

                    #24
                    On alkuperäinen 320 mutta oiskohan joskus vaihdettu sisäjohtosarja? eikös kaikissa kutoskoneisissa kuulu olla tuo check panel:think

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎