Eli lukkoperän kardaanin päänpuoleisen kiinnitysmutteri pitäisi saada "oikeaan" momenttiin, koska rattaiston esijännitys tehdään käsittääkseni tuon mutterin kiristyksellä.
Merkkasin kyllä ruuviin ja siihen "kierretappiin" merkit. Eli nyt vaan kierretään niin kauan kun merkit kohtaa. Kysymys onkin, että kuinka kauan sitä kiertää eli mikä mutterin kierros on se "oikea", jolloin kiristäminen tulee lopettaa?
Mietin tässä, että jos kiristys menee yli, niin stefan joutuu vaihtamaan uudelleen.
Merkkasin kyllä ruuviin ja siihen "kierretappiin" merkit. Eli nyt vaan kierretään niin kauan kun merkit kohtaa. Kysymys onkin, että kuinka kauan sitä kiertää eli mikä mutterin kierros on se "oikea", jolloin kiristäminen tulee lopettaa?
Mietin tässä, että jos kiristys menee yli, niin stefan joutuu vaihtamaan uudelleen.
Comment