Ootteko muuten kyhäilly omiin koneisiin tota lisäkiilaa kampiakseliin. Jossain näin että ois poranterän pätkät laitettu lisäkiiloiksi, mietin vaan että onko tommonen sitte kuinka tarpeellista? Tietty varmaa riippuu paljolti millasta konetta sitte rakentaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 turbokone ohjeita?
Collapse
X
-
Originally posted by -Jo0nas- View PostOotteko muuten kyhäilly omiin koneisiin tota lisäkiilaa kampiakseliin. Jossain näin että ois poranterän pätkät laitettu lisäkiiloiksi, mietin vaan että onko tommonen sitte kuinka tarpeellista? Tietty varmaa riippuu paljolti millasta konetta sitte rakentaa...
Oomani tein 2kpl poratappia lisää, eipä oo Kummoinen homma ihan akku porakoneella meni.
Comment
-
-
mä tein lisäkiilan. ja vena jousiksi valkataan jotkut schrichin singlet ja lisäksi vakiot sisäjouset... jousi lautasia vähän sorvataan että tuo onnistuu. tuo oli yhen koneistamon käyttämä setuppi.E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Tällanen linkki löyty lisäkiiloista:
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Napa on joko liian löysällä sovituksella kampuraan tai napa murtuu ja löystyy, joka hajottaa kiilan, näin oon asian käsittänyt. Voi olla dampperista johtuva ongelma? Kestävemmästä materiaalista, tiukemmalla sovituksella tehty napa kestää yhdelläkin kiilalla.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOiskohan tässä jotain tekoa trikkeripyörän koolla/painolla?
Ei m30:n dampperi mikään poikkeuksellisen iso tai painava ole. Materiaalinkin luulisi olevan samaa, kuin muissa bmw:n saman aikakauden koneissa. Esim. m20:ssä ei tollasta ongelmaa ole, niissä yleensä vulkanointi pettää dampperista ensimmäisenä. Vois kuvitella, että sovitus on tosiaan liian löysä, ja ajan saatossa joko pyörä tai kiila antautuu tärinästä.F31 320i
e36 325tic
e30 330tic
Comment
-
-
Originally posted by Vinki View PostEi m30:n dampperi mikään poikkeuksellisen iso tai painava ole. Materiaalinkin luulisi olevan samaa, kuin muissa bmw:n saman aikakauden koneissa. Esim. m20:ssä ei tollasta ongelmaa ole, niissä yleensä vulkanointi pettää dampperista ensimmäisenä. Vois kuvitella, että sovitus on tosiaan liian löysä, ja ajan saatossa joko pyörä tai kiila antautuu tärinästä.Autot
Bmw I8
Mini cooper S
Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.
IG: Irl_Customs
Comment
-
-
E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Originally posted by Jipsu View PostMarkolla /s13 drifteri ja mun e30 oli kyllä enemmän ongelmaa pultin kiini pysymisellä kuin kiilan hajoamisella. markolla hitsattiin kisapäivänä pultti kiinni siltikään ei pysynyt kiinni. omassa en edes ollu huomannu että pultti uupus kokonaan triggeri pyörä oli pysynyt nätisti paikoilaanF31 320i
e36 325tic
e30 330tic
Comment
-
-
M30 dampperi on kiinni mutterilla mutta sekin voisi auttaa kiinni pysymistä että tekis kiinnityksen s38 tyyliin pultilla..? Ja kiila asiaan liittyen omassa ei ole lisäkiiloja enkä tiedä minkä verran niistä on hyötyä jos se kampura värisee ja löysyttää mutterin ja dampperi hakkaa niin hakkaako se myös ne lisäkiilat mennessään.. :thinke30 318i touring "Bercedes Menz"
Kawasaki z1000
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Originally posted by pilootti View PostM30 dampperi on kiinni mutterilla mutta sekin voisi auttaa kiinni pysymistä että tekis kiinnityksen s38 tyyliin pultilla..? Ja kiila asiaan liittyen omassa ei ole lisäkiiloja enkä tiedä minkä verran niistä on hyötyä jos se kampura värisee ja löysyttää mutterin ja dampperi hakkaa niin hakkaako se myös ne lisäkiilat mennessään.. :thinkLast edited by billy; 08-03-2015, 14:01.
Comment
-
Comment