Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 moottoriin läppärungot ?!??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Osmis
    Moderator
    • May 2006
    • 5271
    • Lieksa, Middle of Nowhere

Originally posted by petrolhead View Post
    Heh. Just mietin, omat läpät on imuvenan kokoset ja ne on omaan moottoriin aika v..n isot. Mä luulen että toi on tuote joka soveltuu" koneeseen kuin koneeseen" pikku muutoksilla. Ja ylikokoinen menee helpommn kaupaksi kuin sopiva .

Osmis, onko noi nyt semmonen setti joka tarvii adapterin läppisten ja kannen väliin?

Tuommosen tilasin. Vissiinkin 45mm läpille, mutta sen enempää en vielä tiedä. Oli kohtalaisen vajaavainen myynti ilmo, joten aika pitkälti kuvia vertaamalla tuon sai tilata
    Sawo-Karjala - connection

@osmis_garage

Harraste: E30 325i Cabriolet -86

Käyttis: E39 528i M-Sport -99

Comment

• Joba
      BTCF Member
      • Sep 2007
      • 556

Tilaat Jenveyltä sopivan kokoiset rungot tohon imusarjaan. Sieltä saa erikokoisia jos jonkin näköisillä pulttijaoilla. Esim. 40mm läpätkin riittää sinne 300hepan kantturoille jos kaikki toimii toistensa kanssa. Toki olen nähnyt kun 2 litrasta 4-sylinteristä konetta ajettiin 60mm läppärungoilla ja oli vielä asialliset käyttää ja voimaa tuli plus 300hp ja vääntöä yli 250nm.

Comment

• jannmann
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 5856
        • Joccis City

Originally posted by Joba View Post
        . Toki olen nähnyt kun 2 litrasta 4-sylinteristä konetta ajettiin 60mm läppärungoilla ja oli vielä asialliset käyttää ja voimaa tuli plus 300hp ja vääntöä yli 250nm.
        Ja sitten heräsit.....
        Aprilia RSV4

Comment

• turbobliz
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 1012
          • e-suomi

Toi imari on 45mm rungoille. Hitsuuhommiksi menee jos haluaa pienentää.

Comment

• Osmis
            Moderator
            • May 2006
            • 5271
            • Lieksa, Middle of Nowhere

Nyt kun minulla alkaa olla kaikki nuo dbilaksen osat kasassa (luultavasti vaan kaasuvivusto uupuu, mutta on tilattu) niin onko kellään muulla tälläistä sarjaa jos minulla kasausvaiheessa/säätäessä herää kysyttävää?
            Sawo-Karjala - connection

@osmis_garage

Harraste: E30 325i Cabriolet -86

Käyttis: E39 528i M-Sport -99

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡