Ei pikasesti hakemalle löytyny täältä valmista topikkia , ni tehdään tämmönen M57D30 liittyvä sitten...
530D E39 " käyttöauto " , ideana ois saada 300hv tai enemmän ( mielellään ~350hv ) ja vääntöä sen mitä nyt tuosta voi saada ilman että räjähtää.
E39 omaa M57D30 meinasin käyttää kun ei jaksa paisutella enempää päivittämällä uudempaan ja noita myllyjä alkaa nurkkiin kertymään.
Mitä nyt ajatuksena ollu suht pikku budjetilla:
- holset hx35w #12 pakopesällä ( saa aika edullisesti uutta ) + 3" savupiippu alusta loppuun ( on jo , mut vaatii uuden dp toki sit )
- iso välijäähy
- kärkien vaihto suuttimiin ?? Pari vaihtoehtoa on jos ei huono vaihtoehto.
- R90 pumppu
- koneen perushuolto, kanteen seetityöt, kevyt porttaus ja isommat imuventtiilit M57TU2 kannesta -- ja toki jäykemmät jouset (~30kg seetipaine)
- 6v ZF + kestävä kytkin (765) /vp paketti
Sit suosituksia mihin vie softattavaks ( maf delete samalla ).
Suutin homma vähä kysymysmerkki, kun ulkomailla tuntuu olevan vaihtoehtona joko 35D suuttimet tai kärkien vaihto omiin suuttimiin.
530D E39 " käyttöauto " , ideana ois saada 300hv tai enemmän ( mielellään ~350hv ) ja vääntöä sen mitä nyt tuosta voi saada ilman että räjähtää.
E39 omaa M57D30 meinasin käyttää kun ei jaksa paisutella enempää päivittämällä uudempaan ja noita myllyjä alkaa nurkkiin kertymään.
Mitä nyt ajatuksena ollu suht pikku budjetilla:
- holset hx35w #12 pakopesällä ( saa aika edullisesti uutta ) + 3" savupiippu alusta loppuun ( on jo , mut vaatii uuden dp toki sit )
- iso välijäähy
- kärkien vaihto suuttimiin ?? Pari vaihtoehtoa on jos ei huono vaihtoehto.
- R90 pumppu
- koneen perushuolto, kanteen seetityöt, kevyt porttaus ja isommat imuventtiilit M57TU2 kannesta -- ja toki jäykemmät jouset (~30kg seetipaine)
- 6v ZF + kestävä kytkin (765) /vp paketti
Sit suosituksia mihin vie softattavaks ( maf delete samalla ).
Suutin homma vähä kysymysmerkki, kun ulkomailla tuntuu olevan vaihtoehtona joko 35D suuttimet tai kärkien vaihto omiin suuttimiin.
Comment