Oon alkanu kypsyyn tohon koneesta kuuluvaan säksätykseen ja ajattelin tehä asialle jotain. Mielestäni ääni ei tule venttiileistä koska se ei ole mitään nakutusta eikä kolinaa vaan juuri em. säksätystä. Joten voisikohan vika olla venttiilinnostimissa?? Vai missä?? Onko muilla ollu vastaavanlaisia ongelmia? Autohan on E34 535 vm.88. Minne kannattaisi Tampereen seudulla viedä korjattavaksi, ja onko kallista puuhaa?? Kokemuksia kiitos.
Kone "säksättää"
Collapse
X
-
Originally posted by roope_aOriginally posted by Wittu_jooLaita pitkä talttapää suuttimen runkoon ja korva toiseen päähän. Siten kuulet suuttimen äänen
Joku vois korjaa ton hinnan ja paikan. Ei mikään varma tieto ole.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Re: Kone "säksättää"
Originally posted by roope_aOon alkanu kypsyyn tohon koneesta kuuluvaan säksätykseen ja ajattelin tehä asialle jotain. Mielestäni ääni ei tule venttiileistä koska se ei ole mitään nakutusta eikä kolinaa vaan juuri em. säksätystä. Joten voisikohan vika olla venttiilinnostimissa?? Vai missä?? Onko muilla ollu vastaavanlaisia ongelmia? Autohan on E34 535 vm.88. Minne kannattaisi Tampereen seudulla viedä korjattavaksi, ja onko kallista puuhaa?? Kokemuksia kiitos.
Nokka-akselissa on kyllä pientä kynnystä kun kynnellä koittaa.
Voi olla kansiremontti/nokan vaihto edessä.
Kertokaahan onko ollu kampiakselin /kiertokangen laakerivikoja e34 535 koneissa?e34 530tic & Hestec
Comment
-
-
kyllä noi 12v koneet on vaan aikamoisia säksättäjiä johtuen yleisimmin nokka-akselin ja keinuvipujen väljyydestä, en kiellä suuttimien mahdollisuuttakaan mutta varaudu uuden nenäkepin ja keinareiden hankintaan. se yleisimmin auttaa :?E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Re: Kone "säksättää"
Originally posted by roope_aOon alkanu kypsyyn tohon koneesta kuuluvaan säksätykseen ja ajattelin tehä asialle jotain. Mielestäni ääni ei tule venttiileistä koska se ei ole mitään nakutusta eikä kolinaa vaan juuri em. säksätystä.Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by roope_aOriginally posted by Wittu_jooLaita pitkä talttapää suuttimen runkoon ja korva toiseen päähän. Siten kuulet suuttimen äänen
Joku vois korjaa ton hinnan ja paikan. Ei mikään varma tieto ole.
Täällä hieman jorinaa eri suuttimista kyseisen puljun toimesta. Myös lisätietoa ja hintoja samoilta sivuilta...E39 520iA -02
Comment
-
-
Rupesin tuossa itsekseni ihmettelemään, että voisikohan noita suuttimia koettaa huoltaa itse? Jos kärkikuppeja, suodattimia ja tiivisteitä saisi jostain varaosana, niin varmaan itse suuttimenkin saisi kohtuu hyvin putsattua ilman ultraäänipesuakin?
Mun mielestä vaan tuo 6x30€ on aika paljon tuosta operaatiosta... Onko ajatuksia? Vai tuleeko helpommaksi/halvemmaksi ostaa jotkut uudet after-market suuttimet?
T:opiE39 520iA -02
Comment
-
Comment