Auto seisoi tuossa pari viikkoa heinäkuun kovimman sadekauden, ja sen jälkeen on vaihteensiirto ollut aivan tolkuttoman jäykkä eteen-taakse suunnassa.
Yhdistelmä on siis perus M54-37dz swagierin lyhyemmällä kepillä. Vaihteensiirto takkuilee myös kone sammuksissa, että ei pitäisi olla kytkimeen liittyvää. Eilen auton alla pyörin eikä näyttäisi siltä että vaihteiston tai moottorintuennassakaan olisi mitään muutoksia tapahtunut. Silloin pari viikkoa sitten ruiskin ensiavuksi HHS:ää swagierin yläpuolen niveliin, ja eilen ruiskin vielä auton alla siirtäjätangon linkkuihin.
Mutta onko kellään kokemuksia että 37dz:ssa olisi mitään sisäisiä juttuja jotka voisi tuon aiheuttaa?
Laatikko on suorassa, olen nostanut koneen 20deg kallistukselle. Lootaöljynä on amsoilin syncromeshiä, jota nyt en ole 4 vuoteen vaihtanut mutta ei ny heti uskoisi että noilla kilometreillä olisi mennyt miksikään vaikka voimaa onkin muutama sata hp vakiota enemmän.
Yhdistelmä on siis perus M54-37dz swagierin lyhyemmällä kepillä. Vaihteensiirto takkuilee myös kone sammuksissa, että ei pitäisi olla kytkimeen liittyvää. Eilen auton alla pyörin eikä näyttäisi siltä että vaihteiston tai moottorintuennassakaan olisi mitään muutoksia tapahtunut. Silloin pari viikkoa sitten ruiskin ensiavuksi HHS:ää swagierin yläpuolen niveliin, ja eilen ruiskin vielä auton alla siirtäjätangon linkkuihin.
Mutta onko kellään kokemuksia että 37dz:ssa olisi mitään sisäisiä juttuja jotka voisi tuon aiheuttaa?
Laatikko on suorassa, olen nostanut koneen 20deg kallistukselle. Lootaöljynä on amsoilin syncromeshiä, jota nyt en ole 4 vuoteen vaihtanut mutta ei ny heti uskoisi että noilla kilometreillä olisi mennyt miksikään vaikka voimaa onkin muutama sata hp vakiota enemmän.
Comment