Ko E46 kulkine alkoi viedä öljyä. 25v vanha alkuperäinen separaattori hässäkkä, kilsoja 455tkm. Kaikki maailman foorumit neuvoo vaihtamaan tuon mötikän putkineen.
Öljyn täyttö aukolla on hentoinen alipaine tyhjäkäynnillä. Öljyn mittatikun reiällä on myös ihan pieni alipaine, tällöin kuitenkin CCV venttiili kalkattaa ja klonksuu/rapisee koko ajan korvin kuullen. Samoin kun sormella peittää mittatikun aukon niin saa klonksauksen aikaiseksi.
Kuuluuko terveen CCV systeemin tehdä noin?
Öljyn täyttö aukolla on hentoinen alipaine tyhjäkäynnillä. Öljyn mittatikun reiällä on myös ihan pieni alipaine, tällöin kuitenkin CCV venttiili kalkattaa ja klonksuu/rapisee koko ajan korvin kuullen. Samoin kun sormella peittää mittatikun aukon niin saa klonksauksen aikaiseksi.
Kuuluuko terveen CCV systeemin tehdä noin?
Comment