Surullinen n47

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4pin4
    Newbiemmer
    • Jun 2026
    • 1
    • Raahe

    #1

    Surullinen n47

    Hei. Mistähän lähtisi etsimään vikaa kun surullisen kuuluisa n47 jätti tien päälle. Ongelma ilmenee siten että auto ei ota kierroksia ollenkaan ja ei jaksa liikkua mihinkään ja savuttaa todella paljon sekä nakuttaa. Savu on mustaa ja se puskee sitä jopa turbon laipan välistä ? Onko dpf kaput ja aivan tukossa?
  • Silmaauki
    BTCF Member
    • Jan 2015
    • 2179
    • Turku

    #2
    Vikakoodit on ensimmäinen asia, joka pitää selvittää.
    E93 335i Aarre, Montego blue
    E90 318i talvipulkka

    Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.

    Comment

    Working...
    X