Hei. Mistähän lähtisi etsimään vikaa kun surullisen kuuluisa n47 jätti tien päälle. Ongelma ilmenee siten että auto ei ota kierroksia ollenkaan ja ei jaksa liikkua mihinkään ja savuttaa todella paljon sekä nakuttaa. Savu on mustaa ja se puskee sitä jopa turbon laipan välistä ? Onko dpf kaput ja aivan tukossa?
Surullinen n47
Collapse
X
-
Vikakoodit on ensimmäinen asia, joka pitää selvittää.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment