Originally posted by jouni.325
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Max huippu teho turbo m20b25 vakio sisuskaluilla?
Collapse
X
-
- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by Cell View PostJotain muuta ku motronic pellin alla?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by seidltuning View Postmitäpäs jouni sai lopputehoiksi mosasta?
loppu tehoja ei ole vielä otettu=/ pitäisi nyt vain saada selville mitä kestää
vakio osilla ottaa:thinkTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostNe kestää vaikka 600hp mutta toinen kysymys onkin että kuinka pitkään...
Ruotissa on otettu yli 1000hp M20:stä...
Searchi auttaa..
Tämän kesän pappakerhon ylimääräisellä alastaron ratakeikalla tuli juteltua yhden ruotsin pojan kanssa joka kertoi tehoa saatavan esim. 500hv v-power autosta vielä n. 100hv lisää kun siirrtytään käyttämään E85:sta....Aprilia RSV4
Comment
-
-
Tuolta tilaten vaikka koko moottori, eiköhän se 350hv pitäisi saada vaparistakin.. Tuo jonskun ehdottama 1000hv alkaa olemaan niitä turbotehoja.
Ed: Elikkäs tästä, hinnat ja tehot saa soittamalla.
Ed2: http://www.miloop.se/film_view.aspx?movie=7550 Ainakin vakio imusarja löytyy, mutta mutta..Last edited by Stone; 21-11-2008, 12:56.
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNoi svedujen tehot, ei ole suoraan verrannollisia kun ne on kuitenkin kaikki ajettu E85:lla. Joka mahdollistaa esim. v-poweriin nähden vieläkin paremmat ennakot ilman nakutusta.
Tämän kesän pappakerhon ylimääräisellä alastaron ratakeikalla tuli juteltua yhden ruotsin pojan kanssa joka kertoi tehoa saatavan esim. 500hv v-power autosta vielä n. 100hv lisää kun siirrtytään käyttämään E85:sta....
Anyways, oli siellä 800, 900 tai 1000hp, on se varsin kova lukema tuosta M20 koneesta- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View Postloppu tehoja ei ole vielä otettu=/ pitäisi nyt vain saada selville mitä kestää
vakio osilla ottaa:think
Eivaan, kyllä se maksimi taitaa siinä 1bar kieppeilllä pyöriä, juurikaan kovemmilla ahdoilla ei kai kukaan ole vakiopalikoilla pidempään ajanut.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Tuossa vähän faktaa kehiin ja Maza nimimerkin kirjoituksia katselisin---> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=148043Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.
Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostRiippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.
Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Comment