Announcement

Collapse
No announcement yet.

Max huippu teho turbo m20b25 vakio sisuskaluilla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #16
    Originally posted by jouni.325 View Post
    1000hp?? vakio alakerralla?? tainnu olla rootsin poijalla nitroa tankis
    Eipä ollut ihan vakiohilut millä nuo lukemat penkitettiin..
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #17
      Jotain muuta ku motronic pellin alla?
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • jouni.325
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2007
        • 2860

        #18
        Originally posted by Cell View Post
        Jotain muuta ku motronic pellin alla?
        haltec
        Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


        Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
        https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
        Myös projekti kertomus fasessa

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #19
          laita m50b25 veivit niin pääsee etipäin...
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • os951
            Bimmer Fanatic
            • May 2007
            • 447
            • Kerava

            #20
            Kyllä Motronicillakin pystyy ottamaan ihan asiallisia tehoja. Pihallani on nytkin yksi 2,5L ahdettu peli, jossa on Motronic, vakio ilmamäärämittaus ja mitatut tehot 360hv. Kun muutan ilmamäärämittauksen MAFfiin, löytyy tehoja helposti muutama kymmenen hv lisää.

            Comment

            • seidltuning
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 1941
              • Vantaa

              #21
              mitäpäs jouni sai lopputehoiksi mosasta?
              G30 530e Sedan
              E30 325i Cabriolet

              Comment

              • jouni.325
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2007
                • 2860

                #22
                Originally posted by seidltuning View Post
                mitäpäs jouni sai lopputehoiksi mosasta?

                loppu tehoja ei ole vielä otettu=/ pitäisi nyt vain saada selville mitä kestää
                vakio osilla ottaa:think
                Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


                Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
                https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
                Myös projekti kertomus fasessa

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #23
                  Originally posted by Jonsku View Post
                  Ne kestää vaikka 600hp mutta toinen kysymys onkin että kuinka pitkään...

                  Ruotissa on otettu yli 1000hp M20:stä...

                  Searchi auttaa..
                  Noi svedujen tehot, ei ole suoraan verrannollisia kun ne on kuitenkin kaikki ajettu E85:lla. Joka mahdollistaa esim. v-poweriin nähden vieläkin paremmat ennakot ilman nakutusta.
                  Tämän kesän pappakerhon ylimääräisellä alastaron ratakeikalla tuli juteltua yhden ruotsin pojan kanssa joka kertoi tehoa saatavan esim. 500hv v-power autosta vielä n. 100hv lisää kun siirrtytään käyttämään E85:sta....
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • Stone
                    BTCF Member
                    • Jan 2005
                    • 4074
                    • Helsinki

                    #24


                    Tuolta tilaten vaikka koko moottori, eiköhän se 350hv pitäisi saada vaparistakin.. Tuo jonskun ehdottama 1000hv alkaa olemaan niitä turbotehoja.

                    Ed: Elikkäs tästä, hinnat ja tehot saa soittamalla.

                    Ed2: http://www.miloop.se/film_view.aspx?movie=7550 Ainakin vakio imusarja löytyy, mutta mutta..
                    Last edited by Stone; 21-11-2008, 12:56.
                    E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                    VW Pornstarter (työjuhta)
                    Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                    Finnmaster T8







                    Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                    Comment

                    • Jonsku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 4645
                      • Tuusula

                      #25
                      Originally posted by jannmann View Post
                      Noi svedujen tehot, ei ole suoraan verrannollisia kun ne on kuitenkin kaikki ajettu E85:lla. Joka mahdollistaa esim. v-poweriin nähden vieläkin paremmat ennakot ilman nakutusta.
                      Tämän kesän pappakerhon ylimääräisellä alastaron ratakeikalla tuli juteltua yhden ruotsin pojan kanssa joka kertoi tehoa saatavan esim. 500hv v-power autosta vielä n. 100hv lisää kun siirrtytään käyttämään E85:sta....
                      Tämä on toki totta. Olisikohan ollut jopa kisabensaa jolla maaginen 1000hp raja rikottiin.

                      Anyways, oli siellä 800, 900 tai 1000hp, on se varsin kova lukema tuosta M20 koneesta
                      - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                      ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                      ex. Alpina D10 Touring #33/94
                      ... and many more

                      Comment

                      • Jonsku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 4645
                        • Tuusula

                        #26
                        Originally posted by jouni.325 View Post
                        loppu tehoja ei ole vielä otettu=/ pitäisi nyt vain saada selville mitä kestää
                        vakio osilla ottaa:think
                        No tokihan se nyt yhden vedon kestää 1.5 bar ahtoja, miksei kovempiakin?


                        Eivaan, kyllä se maksimi taitaa siinä 1bar kieppeilllä pyöriä, juurikaan kovemmilla ahdoilla ei kai kukaan ole vakiopalikoilla pidempään ajanut.
                        - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                        ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                        ex. Alpina D10 Touring #33/94
                        ... and many more

                        Comment

                        • Stone
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 4074
                          • Helsinki

                          #27
                          Tuli luettua topicin otsikko vähän hätäisesti, sorry..
                          E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                          VW Pornstarter (työjuhta)
                          Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                          Finnmaster T8







                          Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                          Comment

                          • Soiled
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 3217
                            • Mystinen Kuopio

                            #28
                            Tuossa vähän faktaa kehiin ja Maza nimimerkin kirjoituksia katselisin---> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=148043
                            Mystinen.Fi @ FB
                            IG @tarmohanninen
                            http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                            Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                            Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                            Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

                            Comment

                            • Maza
                              BTCF Member
                              • Jul 2002
                              • 4319
                              • Kannus/Kokkola

                              #29
                              Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.

                              Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).

                              Comment

                              • jouni.325
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2007
                                • 2860

                                #30
                                Originally posted by Maza View Post
                                Riippuu paljon puristussuhteesta. Uskoisin, että täysin vakiokuntoinen m20b25 ja sorvatut männät (rutut ~8.0:1) antaa 1.5bar n. 400-430hv (olettaen ettei mikään kohta tule pullonkaulaksi). Vakioveivit ei ole hirmu hyvännäköiset esimerkiksi verrattuna m50b20/b25 (135mm), jotka ovat bolt-on vaihto-osat vakioiden tilalle. M50 veivit on jo malliltaan (ja materiaaliltaan?) samantyyppiset kuin mitä motorsport pannuista löytyy. M20 veivit on huomattavasti ohkasemmat.

                                Oman käyttis ix:n m20 pannu luovuttaa tällä hetkellä n. 500hv/650nm @ 1.5bar. Sekin on periaatteessa nokkaa (ja ohjainta) lukuunottamatta ihan orkkiskamaa.. no ainakin bmw original teilea. Elikkäs kellari on kalustettu m50 osilla. Kokemuksesta uskaltaisin sanoa, että ennen tako-osiin siirtymistä nämä m50 osat on aivan kohtuullinen vaihtoehto. Varsinkin kun ajattelee, että männät & kanget maksoi järkyttävät 130e (vrt. tako-osat ~1500-3000e).
                                noita kankia voisi jopa harkita
                                Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


                                Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
                                https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
                                Myös projekti kertomus fasessa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎