Announcement

Collapse
No announcement yet.

Max huippu teho turbo m20b25 vakio sisuskaluilla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seidltuning
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1941
    • Vantaa

    #46
    Originally posted by jouni.325 View Post
    muistaakseni 8.5
    jep jos oikein osasin joskus laskea
    anna mennä vaa sittehän nähää mitä kesti
    G30 530e Sedan
    E30 325i Cabriolet

    Comment

    • Tukisuksi
      Bimmer Rookie
      • Oct 2006
      • 73
      • FIN

      #47
      Osaisko joku nopeesti heittää m50b25 vanos+ei vanos mäntien puristus korkeuksia? Vahvempia 130mm kiertareita ei taida löytyä suoraan mistään?
      Eta pannua väsätään.
      MB 300D -88
      KTM 690SMC -08

      ex e36 325 cabrio -94
      e36 320 -91
      e30 325E


      "Mies,joka voi hymyillä asioiden mennessä pieleen,on tullut keksineeksi jonkun,jota voi syyttää"

      Comment

      • TemeL
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 424
        • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

        #48
        ..........

        Originally posted by alonap-1 View Post
        Mulla budjettivajeproduktio m20b25turbon heikoin lenkki oli kannentiiviste, täältä löytyy topic miten ratkaisin sen. Tehoa ei tullut saatua aikaiseksi mitattua mutta kaveri kävi penkittämässä oman autonsa mikä vastasi minun autoa mutta hieman pienemmällä ahtimella(to3) ja paineilla 248hv takapyörästä, tämä tuntui hitaalta mun rakkineen rinnalla. kyllä tuollaisella se 20tkm tuli ajettua ja olisi kestänyt pidempäänkin jos en olisi tunaroinut triviaalilla tavalla
        millä puristussuhteilla ja paineilla on ajettu?
        ----------------


        M20B20 ahdistusta

        Comment

        • jouni.325
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2007
          • 2860

          #49
          Laittakaas ny vähä infoo mitä ootta ottanu tehoo pihalle vakio sisuskaluilla ja tietinki puristus suhde, turbo ja hepat/väännöt
          Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


          Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
          https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
          Myös projekti kertomus fasessa

          Comment

          • Lötkö
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 644
            • Keskisuomi

            #50
            Originally posted by jouni.325 View Post
            Laittakaas ny vähä infoo mitä ootta ottanu tehoo pihalle vakio sisuskaluilla ja tietinki puristus suhde, turbo ja hepat/väännöt
            Täällähän on tullut jo monta kertaa että minkälaisia tehoja on myllyistä otettu. Mikset nyt vaan käy penkittää sitä omaa ja kato että mitkä lukemat sieltä tulee?

            Vaihdat vaikka vielä ennen penkkiä ne m50 kanget sinne.

            Comment

            • jouni.325
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2007
              • 2860

              #51
              Originally posted by Lötkö View Post
              Täällähän on tullut jo monta kertaa että minkälaisia tehoja on myllyistä otettu. Mikset nyt vaan käy penkittää sitä omaa ja kato että mitkä lukemat sieltä tulee?

              Vaihdat vaikka vielä ennen penkkiä ne m50 kanget sinne.

              en kuitenkaa konetta halua hajottaa, ei oo paljon iloa jos penkis pamahtaa
              Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


              Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
              https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
              Myös projekti kertomus fasessa

              Comment

              • Soiled
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 3217
                • Mystinen Kuopio

                #52
                Vakio hiluilla kannattaa jättää ne penkkilukemat sinne 350hp tietämille max.400hp. Ei siinä tarvitse muilta paljoa kysellä enää, kun ei noi m20 kamat sen enempää pitemmällä aikavälillä kuitenkaan kestä (siis on jos vakio puristukset ym.).
                Mystinen.Fi @ FB
                IG @tarmohanninen
                http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

                Comment

                • xtech
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2005
                  • 356
                  • savonlinna

                  #53
                  Originally posted by Särki View Post
                  Hetkinen hetkinen jos ne mun m50 männät olikin niin hyvät niin niistä voikin vielä periä vähän lisähintaa Voidaan vielä tässä tulomatkalla käydä hakees kalavelat.

                  sorry ot mutta onko m50 männät& kanget kevyemmät kuin m20 vastaavat?
                  sigpic

                  e30 2,7

                  Comment

                  • Särki
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2005
                    • 143
                    • Veroparatiisi

                    #54
                    Originally posted by xtech View Post
                    sorry ot mutta onko m50 männät& kanget kevyemmät kuin m20 vastaavat?
                    Eipä ole tullut puntaroitua, m50 männät varmaan kevyemmät. Mazalla varmaan tarkempaa tietoa.
                    F20 116i
                    EX: E92 335ia, F31 LCI 320xda, E90 330d M-Sport 302hv 656nm,E39 M5, E46 320i, E10 2002,E90 330xd M-Sport, Audi A4 3,0i quattro E30 316i m50b28+hx40, 330xd, 530dA, E30 324tds, E30 320i

                    Comment

                    • Coooper
                      BTCF Member
                      • Apr 2007
                      • 1623
                      • Lahti

                      #55
                      Originally posted by xtech View Post
                      sorry ot mutta onko m50 männät& kanget kevyemmät kuin m20 vastaavat?
                      Tuosta kun katto bmwfans sivuilta niin.
                      m20 kanget 0,626kg, m50 vanokseton 0,593kg, vanoksellinen 0,645kg
                      m20 männät 0,507kg, m50 vanokseton 0,521kg, vanoksellinen 0,475kg.
                      Korjatkaa jos olen väärässä.
                      E61 525DA - 09
                      EX: E90 325IA -06
                      EX: E46 328i 4d -00
                      Ex: E30 318i 2d -89


                      ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

                      Comment

                      • xtech
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2005
                        • 356
                        • savonlinna

                        #56
                        Originally posted by Coooper View Post
                        Tuosta kun katto bmwfans sivuilta niin.
                        m20 kanget 0,626kg, m50 vanokseton 0,593kg, vanoksellinen 0,645kg
                        m20 männät 0,507kg, m50 vanokseton 0,521kg, vanoksellinen 0,475kg.
                        Korjatkaa jos olen väärässä.
                        käykös nuo vanoksellisen männät m20b25 lohkoon?
                        meinaan nuohan ois vaparikoneeseenkin hyvät koska kevyemmät..:think
                        sigpic

                        e30 2,7

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎