memebuy23buy

M62B35 ja aaltoileva kiihtyvyys/puutuminen/nykiminen, Dynossa käyty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    #31
    Originally posted by Supa View Post
    Voi olla kyse vaan adaptaatioarvojen hakeutumisesta, eli moottorinohjaus ei ole esim oppinut kaasupedaalin liikerataa vielä, kantsii käyttää pohjassa asti kiihdytettäessä ja muutenki koittaa mahdollisimman monia eri kierroslukuja läpi jne.

    Ja kyllähän ne venakopan tiivisteet näissä M6X koneissa yhtälailla vuotaa ajan kanssa kuin M50 sarjasissa.
    Tämähän siellä vaan olikin vikana. Nyt rupes taas tehoja pikkuhiljaa löytyä, kun moneen kertaan kiihdytteli pikkuhiljaa kaasulla.

    Ei webasto toimi vieläkään, pitää jonnekki viedä tutkittavaks.

    EDIT:

    Nyt on selvillä koko vikahässäkän kuvio.

    1. Akku irti pari tuntia -> tehot häviää.
    2. Pikkuhiljaa tehot tulevat takaisin kun ohjainlaite taas omaksuu auton toiminnan.
    3. Vikavalo syttyy n. samoihin aikoihin kun auto alkaa toimimaan normaalisti.
    4. Pukkaa "mixture too lean" koodit molemmille puolille. Nollataan vikavalo
    5. Vikavalo ei syty enään mutta n. viikon ajelun jälkeen samat koodit kummittelevat

    Tämä on nyt toistunut tasan samalla tavalla molemmat kerrat kun akku on ollut irti n. parin tunnin ajan. Tuo poikkeuksellisen kauan kestävä "oppiminen" taitaa johtua imuvuodosta, saa nähdä miten käy kun tiivisteet saa vaihdettua.
    Last edited by Supra^; 11-01-2009, 20:40.
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • Supra^
      BTCF Member
      • Jul 2005
      • 5150
      • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

      #32
      Noniin, tänään tuli INPAlla leikittyä, ja ei ehkä ois pitänytkään.

      ennen antoi vikakoodia 26 ja 27, menin nyt sitte nollaamaan adaptioarvot, ja nyt ei oikeen toimi enään mikään. Käy helvetin kuumana(?) 110c, tyhjäkäyntikierrokset n. 1100rpm ja herjaa tuota "ENGINE FAILSAFE PROG". Vikakoodeja antaa nyt tälleen.


      F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
      ---------------------------------------
      Datum: 02/01/09 15:40:57
      ECU: ME72KWP0
      JobStatus: OKAY
      Variante: ME72KWP0
      -------------------------------------------------------------
      ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher !
      -------------------------------------------------------------
      134 Pruefung unterer Anschlag
      Fehlerhäufigkeit: 1
      Logistikzähler: 40
      Versorgungsspannung 13.09 V
      Ansauglufttemperatur 4.50 Grd C
      Spannung DK-Poti 1 0.84 V
      udkp1a_u 0.04 V
      Fehler momentan vorhanden
      Fehler geprueft
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      Pruefung unterer Anschlag fehlerhaft aktuell,
      --
      --
      --
      Pruefung unterer Anschlag fehlerhaft Initial,
      E-Flag entprellt
      CARB-entprellt
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      ================================================== ===========


      VANHAT VIKAKOODIT 26 JA 27
      F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
      ---------------------------------------
      Datum: 02/01/09 14:43:57
      ECU: ME72KWP0
      JobStatus: OKAY
      Variante: ME72KWP0
      -------------------------------------------------------------
      ERGEBNIS: 2 Fehler im Fehlerspeicher !
      -------------------------------------------------------------
      26 LR-Adaption multiplikativ Bereich1
      Fehlerhäufigkeit: 24
      Logistikzähler: 40
      Fehler 1. mal aufgetreten bei:
      Motordrehzahl 2960.00 /min
      relative Luftfuellung (rl) 33.00 %
      Ansauglufttemperatur -8.25 Grd C
      Tankfuellstand 29.00 l
      Fehler 2. mal aufgetreten bei:
      Motordrehzahl 2760.00 /min
      relative Luftfuellung (rl) 27.00 %
      Ansauglufttemperatur -2.25 Grd C
      Tankfuellstand 19.00 l
      Fehler 3. mal aufgetreten bei:
      Motordrehzahl 1440.00 /min
      relative Luftfuellung (rl) 40.50 %
      Ansauglufttemperatur 3.00 Grd C
      Tankfuellstand 10.00 l
      Fehler momentan vorhanden
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      Anfettungsgrenze erreicht aktuell,
      --
      --
      --
      Anfettungsgrenze erreicht Initial,
      --
      --
      --
      E-Flag entprellt
      CARB-entprellt
      SCATT-aktiv
      MIL ein
      --
      Fehler sporadisch
      --
      --
      -------------------------------------------------------------
      27 LR-Adaption multipl. Bereich1 (Bank2)
      Fehlerhäufigkeit: 23
      Logistikzähler: 40
      Fehler 1. mal aufgetreten bei:
      Motordrehzahl 2360.00 /min
      relative Luftfuellung (rl) 39.75 %
      Ansauglufttemperatur 3.00 Grd C
      Tankfuellstand 22.00 l
      Fehler 2. mal aufgetreten bei:
      Motordrehzahl 2840.00 /min
      relative Luftfuellung (rl) 27.75 %
      Ansauglufttemperatur 2.25 Grd C
      Tankfuellstand 18.00 l
      Fehler 3. mal aufgetreten bei:
      Motordrehzahl 2320.00 /min
      relative Luftfuellung (rl) 28.50 %
      Ansauglufttemperatur 3.75 Grd C
      Tankfuellstand 12.00 l
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      --
      Anfettungsgrenze erreicht aktuell,
      --
      --
      --
      Anfettungsgrenze erreicht Initial,
      --
      --
      --
      E-Flag entprellt
      CARB-entprellt
      SCATT-aktiv
      MIL ein
      --
      Fehler sporadisch
      --
      --
      ================================================== ===========


      Webaston toimimattomuuden syy sentään selvisi, kun IHKA antoi vikakoodin sähköisestä vesipumpusta, ja liittimet putsaamalla/vasaralla kolauttamalla lähti pyörimään ja koodi katosi.

      F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
      ---------------------------------------
      Datum: 02/01/09 14:42:27
      ECU: IHKA39_3
      JobStatus: OKAY
      Variante: IHKA39_3
      -------------------------------------------------------------
      ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher !
      -------------------------------------------------------------
      21 Zusatzwasserpumpe
      Fehlerhäufigkeit: 10
      Kurzschluss gegen Masse
      Fehlercode: 15 02 0A 42 42 00 84 12 10 03 79
      ================================================== ===========
      Last edited by Supra^; 01-02-2009, 14:56.
      Musti 8HP
      Nokivasara M47
      TeiniCoupé DCT
      E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

      Ex:
      E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

      Comment

      • jartsa02
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 1131
        • Helsinki

        #33
        Nollaa tuo 134-vikakoodi (engl. Learn function throttle valve positioner) ja sen jälkeen sen pitäs taas pelata.

        Tuo 110C asteen vedenlämpö on normaali-lämpö M62-moottorille.
        BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

        Comment

        • Supra^
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 5150
          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

          #34
          Originally posted by jartsa02 View Post
          Nollaa tuo 134-vikakoodi (engl. Learn function throttle valve positioner) ja sen jälkeen sen pitäs taas pelata.

          Tuo 110C asteen vedenlämpö on normaali-lämpö M62-moottorille.
          Pitää kokeilla nollata huomenna. Entäs voiko kukaan suomentaa tai kertoa englanniksi nuo koodit 26 ja 27, jotain adaptioarvoista vissiin herjaa?

          Ja mitä tuossa tapahtui kun nollasin adaptioarvot, en nimittäin tarkoituksella sitä tehnyt, menin painamaan väärää nappia
          Last edited by Supra^; 01-02-2009, 21:10.
          Musti 8HP
          Nokivasara M47
          TeiniCoupé DCT
          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

          Ex:
          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

          Comment

          • Supra^
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 5150
            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

            #35
            Noniin. Imusarjan etupään tiiviste meni vaihtoon. Testilenkin perusteella kaikki vaikuttais olevan normaalisti taas.


            Vanha tiiviste


            Hyvin on tullut öljyä läpi koko matkalta alapuolelta, joten varmaan myös ilmaa sisään




            Paskaa oli ihan älyttömästi joka paikassa



            Koppa putsattuna


            Uusi tiiviste paikallaan


            Näyttää paremmalta


            Tarkoitus ois viikonloppuna vaihtaa vielä koko imusarjan takakoppa+tiiviste, sekä venttiilikoppien tiivisteet.
            Last edited by Supra^; 04-02-2009, 20:14.
            Musti 8HP
            Nokivasara M47
            TeiniCoupé DCT
            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

            Ex:
            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

            Comment

            • jokke28
              Newbiemmer
              • Jan 2008
              • 12
              • Pori

              #36
              ........
              Last edited by jokke28; 06-02-2009, 10:57. Reason: Epäkuranttia tietoa..
              Vikakoodinlukua Porin alueella.

              Comment

              • Supra^
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 5150
                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                #37
                Originally posted by jokke28 View Post
                P0026= intake valve control solenoid bank 1, range,performance problem P0027= exhaust valve control solenoid,bank 1 range,performance problem.
                Hehe, tässä ei säädy kuin imunokat (single vanos) . Carsoft ja nuo "yleiskoodit" on muutenkin täyttä scheissea. Kyllä tuo INPA/EDIABAS ne oikeat kertoo ME7.2:sta.

                Oikeat vikakoodit ovat tuossa yllä jo lueteltuna:
                26 LR-Adaption multipl. Bereich1
                27 LR-Adaption multipl. Bereich1 (Bank2)

                Halusin vaan suomennoksen niistä, enkä mitään vääriä vikakoodeja.
                Last edited by Supra^; 05-02-2009, 13:01.
                Musti 8HP
                Nokivasara M47
                TeiniCoupé DCT
                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                Ex:
                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                Comment

                • Supra^
                  BTCF Member
                  • Jul 2005
                  • 5150
                  • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                  #38
                  Noniin, eihän tämä paska ota toimiakseen sitte millään. Vikavalo syttyi taas, ja aukasin tuon saman etukopan taas niin eiköhän uusi tiiviste falskannu vielä enemmän. Itse koppa on matkaltaan n. 1mm kiero, mutta tiiviste tulee 2-3mm tason yli, joten ei pitäisi haitata. Putsasin kaikki osat ja kiristin ristiin kunnolla, saa nähdä miten nyt käy. Jos ei auta niin uus koppa tiskiltä, en rupea tuohon mitään liimoja tunkemaan.
                  Musti 8HP
                  Nokivasara M47
                  TeiniCoupé DCT
                  E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                  Ex:
                  E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                  Comment

                  • Supra^
                    BTCF Member
                    • Jul 2005
                    • 5150
                    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                    #39
                    Originally posted by Supra^ View Post
                    Noniin, eihän tämä paska ota toimiakseen sitte millään. Vikavalo syttyi taas, ja aukasin tuon saman etukopan taas niin eiköhän uusi tiiviste falskannu vielä enemmän. Itse koppa on matkaltaan n. 1mm kiero, mutta tiiviste tulee 2-3mm tason yli, joten ei pitäisi haitata. Putsasin kaikki osat ja kiristin ristiin kunnolla, saa nähdä miten nyt käy. Jos ei auta niin uus koppa tiskiltä, en rupea tuohon mitään liimoja tunkemaan.
                    Etupää on tiivis, testattiin eetterillä. Tänään sain vaihdettua takapään kopan, sen jossa on jonkinlainen kalvo sisällä. Vanha kalvo näytti aikansa eläneeltä, tosin oli nopeesti katottuna ehjä vielä. Takapääkin oli vuotanut koko matkalta tiivisteen alareunasta. -> taas vikakoodien nollaus ja nähdään miten kauan menee ennenkuin valo syttyy. Tosin on noilla vaihdoilla jotain merkitystä ollut kun tänäänkin vaihdon jälkeen hyytyi n. 3/4-kaasun jälkeen, aamulla veti ihan iloisesti. 50-60km jälkeen toimi taas normaalisti kun polkas pohjaan, eli jotain arvoja se taas opetteli uudestaan kun ei vuotanutkaan enää (yhtä paljon) ilmaa sisään :think

                    Valitettavasti ei kerennyt kuvia ottaa tänään, mutta voin sanoa että suht kivuttomasti menee tuo takapään tiivisteen vaihto kun on oikeat työkalut (Bits-lenkkiräikkä). Ahasta tietenkin on, eikä näe ollenkaan mitä tekee.
                    Musti 8HP
                    Nokivasara M47
                    TeiniCoupé DCT
                    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                    Ex:
                    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                    Comment

                    • aapok
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2003
                      • 807
                      • Liperi

                      #40
                      Mulla meni edellisestä 740 imusarjan tiiviste niin silloin antoi lambdojen vikakoodit. kannattaa koittaa starttipilotilla imusarjan juureen käydessä, josko antaisi vinkkiä?
                      -Aapo-

                      520da touring Lci M-sport -07
                      1600-2 -68 (kaveriprojekti)
                      Chevrolet Avalanche LTZ -09
                      Sea Ray 230 sundancer -94

                      Comment

                      • Supra^
                        BTCF Member
                        • Jul 2005
                        • 5150
                        • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                        #41
                        Originally posted by aapok View Post
                        Mulla meni edellisestä 740 imusarjan tiiviste niin silloin antoi lambdojen vikakoodit. kannattaa koittaa starttipilotilla imusarjan juureen käydessä, josko antaisi vinkkiä?
                        Eetterillä ollaan kokeiltu ihan joka paikkaan mihin vaan on purkilla päässy, eikä mikään ole käyntiä muuttanut ollenkaan

                        Aattelin kyllä seuraavaks vaihtaa nuo imusarjan tiivisteet, jos valo vielä syttyy.
                        Musti 8HP
                        Nokivasara M47
                        TeiniCoupé DCT
                        E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                        Ex:
                        E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                        Comment

                        • Supra^
                          BTCF Member
                          • Jul 2005
                          • 5150
                          • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                          #42
                          Originally posted by Supra^ View Post
                          Eetterillä ollaan kokeiltu ihan joka paikkaan mihin vaan on purkilla päässy, eikä mikään ole käyntiä muuttanut ollenkaan

                          Aattelin kyllä seuraavaks vaihtaa nuo imusarjan tiivisteet, jos valo vielä syttyy.
                          Noniin, syttyihän se vikavalo taas tänään aamulla. Nyt on pikkuhiljaa ruvennut tekemään sellasta että ei mene moottorijarrulle aina -> vuotaa liikaa ilmaa eikä näinollen kehitä tarpeeksi alipainetta että katkaisisi syötön? Mistäs seuraavaks etitään?

                          Aattelin huomenna katsoa livedatalla ruiskutusajat, ja jos näkyy paljon eroavaisuuksia niin vaihdan imusarjan tiivisteet.
                          Musti 8HP
                          Nokivasara M47
                          TeiniCoupé DCT
                          E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                          Ex:
                          E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                          Comment

                          • Supra^
                            BTCF Member
                            • Jul 2005
                            • 5150
                            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                            #43
                            Originally posted by Supra^ View Post
                            Noniin, syttyihän se vikavalo taas tänään aamulla. Nyt on pikkuhiljaa ruvennut tekemään sellasta että ei mene moottorijarrulle aina -> vuotaa liikaa ilmaa eikä näinollen kehitä tarpeeksi alipainetta että katkaisisi syötön? Mistäs seuraavaks etitään?

                            Aattelin huomenna katsoa livedatalla ruiskutusajat, ja jos näkyy paljon eroavaisuuksia niin vaihdan imusarjan tiivisteet.

                            Eroavaisuuksia (LU-Messung) oli syl. pääosin syl. 1 & 8. 0-1000 skaalalla max. 130 tyhjäkäynnillä? Voiko tästä päätellä mitään?

                            Tänään tutkin taas starttisprayllä kaikki mahd. imuvuotopaikat mutta ei löytynyt mitään, tosin tuo kone reagoi niin pirun nopeasti että ei sitä vuotoa kyllä starttisprayllä löydäkkään jos ei ole nyrkin kokoinen aukko (Testasin vetämällä alipaineletkun irti, niin eipä paljoa kierroksissa eroa kuulunut.)

                            Nyt on auto myös tuon takakopan vaihdon jälkeen tehnyt sitä että viiden tonnin jälkeen puutuu täysin, oli kaasu missä asennossa tahansa. Tosin nollasin tänään adaptioarvot, ja nyt se rupes pienen opettelun jälkeen taas toimimaan normaalisti, veto tallella loppuun asti.

                            Screenshotteja tuli otettua INPA:sta jotka ehkä auttais pikkasen, mutta nehän tietty unohtui siirtää usb-muistille
                            Musti 8HP
                            Nokivasara M47
                            TeiniCoupé DCT
                            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                            Ex:
                            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                            Comment

                            • Supra^
                              BTCF Member
                              • Jul 2005
                              • 5150
                              • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                              #44
                              Löytyi surffatessa tällainen http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-s...mit-42136.html. Ja kun kerran ei imuvuotoja vaikuta olevan niin vois vaikuttaa melkein loogiselta. Mitäs arvoja tuolta MAF:sta pitäis saada pihalle jos se on toimintakuntoinen? Vai omistaako kukaan pk-seudulta M62B35-koneista autoa?

                              EDIT: Realoem antaa seuraavaa:

                              Part Cross-reference

                              Part 13621433566 (HOT-FILM AIR MASS METER) was found on the following vehicles:

                              E38: Details on E38
                              E38 735i SEDAN, Euro
                              E38 735iL SEDAN, Euro

                              E39: Details on E39
                              E39 535i SEDAN, Euro
                              E39 M5 SEDAN, Euro


                              Valkman, haluatko tarkistaa osanumeron siitä sun femmastas, jos vaikka tulisin kokeilemaan?
                              Last edited by Supra^; 18-02-2009, 20:45.
                              Musti 8HP
                              Nokivasara M47
                              TeiniCoupé DCT
                              E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                              Ex:
                              E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                              Comment

                              • Supra^
                                BTCF Member
                                • Jul 2005
                                • 5150
                                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                                #45
                                Tänään tuli vaihdettua venakoppien tiivisteet, ja samalla tuli tsekattua taas vikakoodit. Samathan siellä vieläkin on. Tänään tein niin että nollasin adaptioarvot auton ollessa käynnissä ja käyntilämpöisenä, jonka jälkeen tyhjäkäynti laski normaaliin 590rpm, ennen oli 700rpm. Auto toimii nyt taas täydellisesti, ei puudu missään vaiheessa ja kulkee hyvin. Huomenna katson aamulla koodit uudestaan, en usko että ne viat tuolla häviää mihinkään.

                                Kertokaas häviääkö adaptioarvot kun akku on irti? Auto nimittäin alkoi sytyttämään vikavaloa ja oireilemaan ekan kerran heti sen jälkeen että akku oli ollut irti subbariasennuksen ajan.

                                Kohta on katsastuskin edessä joten laakkoselle tämä joutaa pikkuhiljaa. Tosin maanantaina tulee uusi MAF jolla pääsee kokeilemaan ja huomenna saa vaihdettua uudet yttrium-iridium-platina-20kärki-moniväritulpat a lá 72€ . V*TUTTAA!
                                Last edited by Supra^; 28-02-2009, 21:02.
                                Musti 8HP
                                Nokivasara M47
                                TeiniCoupé DCT
                                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                                Ex:
                                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                                Comment

                                Working...
                                X