Mitä moottoriöljyä käytätte?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuli ostettua Tebbo öljyn diesel diamondia, vielä kun vaihtais noi litkut... :think
Ollu aika kauan nyt varmaan noi vanhat öljyt tuolla...
Leave a comment:
-
Mistä saa Castrolin Magnateciä 25€/4l??Originally posted by Carbonfiber View PostOliko tällä väittelle jossain perustelua? Puhutaanko nyt absoluuttisesti parhaasta vai hintalaatusuhteeltaan parhaasta? Mielenkiinnosta kyselen, kun tähän asti ajanut Magnatecillä M52:sessa, jota saa tänä päivänä hintaa 25€/4 ltr. ja ainakin puuilossa tuo mainitsemasi Diamond maksaa 24,90€/4 ltr.
Leave a comment:
-
Onko mitään järkisyytä jatkaa DPF luokiteltujen ölppien käyttöä (esmes ESP5W30 jota nyt on koneessa), jos repii DPF:n pois? Nykyisellään on tullut öljyt vaihdetttua joka tapauksessa 15..20k välein, joten senkään vuoksi LL öljyt eivät ole mikään suuri peruste. Mikä lisäaine tai ominaisuus öljystä muuten tekee DPF:ään sopivan tai Longlifen?
Leave a comment:
-
Laskin tossa nopeeta että jos otan E46 0w30 edget, avoon magnatec c3 ja fordiin tota rs 10w60 ni 190€ sis pk.. ei paha? =)Originally posted by Supa View PostSen hintasia ne tuppaa olemaan. Ite tilasin viimeks toisesta puljusta saksasta Castrol Edge 5W-30:stä sen 25litraa mitä tulee samoille posteilla ja postikuluineen hinnaksi jäi 7.5e/litra siinä kun halvimmillaan tuota oon nähnyt suomessa 16e/litra.
Leave a comment:
-
Sen hintasia ne tuppaa olemaan. Ite tilasin viimeks toisesta puljusta saksasta Castrol Edge 5W-30:stä sen 25litraa mitä tulee samoille posteilla ja postikuluineen hinnaksi jäi 7.5e/litra siinä kun halvimmillaan tuota oon nähnyt suomessa 16e/litra.
Leave a comment:
-
Onko kellään kokemuksia www.oilscout24.de Esim BMW:n "oma" 5W30 Longlife-04 näyttäisi olevan 5.10e/1l. Postikulut EU-maihin 20e(max 25l). Jotenkin tuntuu liian halvalta.:think
Leave a comment:
-
Joo. Itellä on tuossa vähän uudemmassa bmw:ssä niin pitkä tuo huoltoväli (30tkm) niin siinä kannattaa olla tarkkana että öljy täyttää sen ll04 luokituksen.Originally posted by Hanza View PostHuollossa ne tota laitto. Aika sama loppupelissä mitkä lirut siellä pyörii.
Leave a comment:
-
Huollossa ne tota laitto. Aika sama loppupelissä mitkä lirut siellä pyörii.Originally posted by teme[[ View PostEi mitään, mutta jos sulla ei ole hiukkassuodatinta niin turhaan ostat kalliimpaa öljyä kun 0w-40 ajaa saman asian jos haluat mobilia käyttää,tuolla 0w-40 ei vain ole bmw ll04 luokitusta, itse käytän castrolia.
Leave a comment:
-
Ei mitään, mutta jos sulla ei ole hiukkassuodatinta niin turhaan ostat kalliimpaa öljyä kun 0w-40 ajaa saman asian jos haluat mobilia käyttää,tuolla 0w-40 ei vain ole bmw ll04 luokitusta, itse käytän castrolia.Originally posted by Hanza View PostSo?
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Leave a comment:
Leave a comment: