No niin.... tuli sitten esiteltyä pikku kaljoissa miten 325 vanos kiertää lastutettuna.Hienosti kierti yli 8000rpm. ja nyt on sit ilmeisesti vanokset vinos!
Ja kysymys kuuluu et mitä noista tapaa mennä et kannattaako avata vai pitääkö kattoa suoraan uusi kone?:think
Villi on veikkaukseni että siellä on kaikki pakoventtiilit ainaki viturallaan, kun eikös näissä ylikierros tapauksissa näistä koneista ekana pakoventtiilit oo mäntien kans tekemisissä :think Ja se kierrosrajoitin ei siis todellakaan ole turhaan/tehoja laskemassa siinä 6500rpm:ssä
Ex: Skoda 120, Opel Kadett -68, Ford Taunus L -76,
Ford Escort LX -84, Ford Sierra -85, Toyota Carina 2 -88,
Toyota Celica GT -89, Toyota Corolla Si -94, Toyota Celica/Supra -84,
BMW 730i -89, Audi S4 -92, Toyota Corolla -89,
BMW 530dA -00, Audi S3 -07
Ota kansi ylös ja totea tilanne, täysremppa on edessä ainakin kanteen ja saattaa mennä mäntiäkin vaihtoon. Saattais olla vaihtokoneen paikka. Suosittelisin vaihtoa mazdan rx malleihin, tai moottoripyörään
When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Ota kansi ylös ja totea tilanne, täysremppa on edessä ainakin kanteen ja saattaa mennä mäntiäkin vaihtoon. Saattais olla vaihtokoneen paikka. Suosittelisin vaihtoa mazdan rx malleihin, tai moottoripyörään
Jos rx mallia kaljapäissään kierrättää, tulos on sama, kun ei ne selvinpäinkään oikein kestä... kyllä tuo mopo taitaa olla paras valinta.
Kuski ainakin pääs vähällä kun ei tarvinnut lähteä ollenkaan ei vaan asiaan kone kyllä käy vielä mut alkoi naputtamaan ja ei käynyt kaikilla ja eipä sitä oikeen viittinyt enää käytellä.
Niistä tosin vissiin menee pakoventtiilit solomuun.Pitää ottaa kansi pois ja kattoa.Mitähän venttiilit tuollaiseen maksaa ja mistä kannattais kysellä?
Kuski ainakin pääs vähällä kun ei tarvinnut lähteä ollenkaan ei vaan asiaan kone kyllä käy vielä mut alkoi naputtamaan ja ei käynyt kaikilla ja eipä sitä oikeen viittinyt enää käytellä.
Niistä tosin vissiin menee pakoventtiilit solomuun.Pitää ottaa kansi pois ja kattoa.Mitähän venttiilit tuollaiseen maksaa ja mistä kannattais kysellä?
realoem näyttäs $44.92 pakoventtiilille ja kun otetaan verot yms paskat huomioon niin $=€ kl varaosat on hyvä paikka kysellä
Kannen irrottaminen ei liene kovin erikoinen toimenpide mutta kun venttiileitä alkaa vaihtamaan, pitää olla aika huolellinen nokka-akselien irroituksessa.
Tohon on olemassa ihan erikoistyökalu joka painaa nokka-akselia tasaisesti kun sitä irroitetaan mutta olen kuullut että noita on saatu myös irti kun jokasta pulttia on varovasti vähitellen avattu samanverran. Tietty samaa huolellisuutta vaatinee kasauksessa.
Comment