Announcement

Collapse
No announcement yet.

konerikko!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lauluauto
    Newbiemmer
    • Apr 2008
    • 20

    konerikko!!!!

    No niin.... tuli sitten esiteltyä pikku kaljoissa miten 325 vanos kiertää lastutettuna.Hienosti kierti yli 8000rpm. ja nyt on sit ilmeisesti vanokset vinos!
    Ja kysymys kuuluu et mitä noista tapaa mennä et kannattaako avata vai pitääkö kattoa suoraan uusi kone?:think
    Last edited by lauluauto; 14-03-2009, 11:52.
  • ässä lavaan
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1717
    • Savo

    #2
    on varmaan voittajafiilis
    E91

    Exät:
    E36 325i -93 Cabriolet
    E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
    E36 325i -91 Sedan
    E30 325i -85

    Comment

    • jarzap
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 319
      • Sodankylä/Pyhäsalmi

      #3


      No mitä se tekee ja mitä se ei tee?
      "Paska analyysi!"

      Comment

      • Bemu500
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 2992
        • INvaLA

        #4
        Originally posted by jarzap View Post


        No mitä se tekee ja mitä se ei tee?
        Villi on veikkaukseni että siellä on kaikki pakoventtiilit ainaki viturallaan, kun eikös näissä ylikierros tapauksissa näistä koneista ekana pakoventtiilit oo mäntien kans tekemisissä :think Ja se kierrosrajoitin ei siis todellakaan ole turhaan/tehoja laskemassa siinä 6500rpm:ssä
        -Official member of BTCF-Sauna team-


        e91 325i -06

        Comment

        • Tontsa
          Bimmer Fanatic
          • May 2003
          • 201
          • Uusimaa

          #5
          Kyllähän kaikkea täytyy tietysti kokeilla
          Audi S3 -07

          Ex: Skoda 120, Opel Kadett -68, Ford Taunus L -76,
          Ford Escort LX -84, Ford Sierra -85, Toyota Carina 2 -88,
          Toyota Celica GT -89, Toyota Corolla Si -94, Toyota Celica/Supra -84,
          BMW 730i -89, Audi S4 -92, Toyota Corolla -89,
          BMW 530dA -00, Audi S3 -07

          Comment

          • jarzap
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 319
            • Sodankylä/Pyhäsalmi

            #6
            Ite suosittelen että haet nyt lisää sitä kaljaa ja sitten vitutuksen laannuttua otat kannen irti ni sieltähän selviää sitten paljokin.
            "Paska analyysi!"

            Comment

            • okko
              BTCF Honorary Member
              • Apr 2005
              • 1763
              • Honkajoki

              #7
              Ota kansi ylös ja totea tilanne, täysremppa on edessä ainakin kanteen ja saattaa mennä mäntiäkin vaihtoon. Saattais olla vaihtokoneen paikka. Suosittelisin vaihtoa mazdan rx malleihin, tai moottoripyörään
              When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

              Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

              Comment

              • Zoui
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 6350
                • Tampere

                #8
                Originally posted by okko View Post
                Ota kansi ylös ja totea tilanne, täysremppa on edessä ainakin kanteen ja saattaa mennä mäntiäkin vaihtoon. Saattais olla vaihtokoneen paikka. Suosittelisin vaihtoa mazdan rx malleihin, tai moottoripyörään
                Jos rx mallia kaljapäissään kierrättää, tulos on sama, kun ei ne selvinpäinkään oikein kestä... kyllä tuo mopo taitaa olla paras valinta.
                Elämä on pihakivestä.

                Comment

                • S4Driver
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2006
                  • 572
                  • Kaukana

                  #9
                  -

                  Kaljapäissän jos jatkossakin tarvetta kierrättää niin hanki polkupyörä.
                  Rasvaat vaan ketjut hyvin ettei lämpiä liikaa.

                  Comment

                  • lauluauto
                    Newbiemmer
                    • Apr 2008
                    • 20

                    #10
                    Kuski ainakin pääs vähällä kun ei tarvinnut lähteä ollenkaan ei vaan asiaan kone kyllä käy vielä mut alkoi naputtamaan ja ei käynyt kaikilla ja eipä sitä oikeen viittinyt enää käytellä.
                    Niistä tosin vissiin menee pakoventtiilit solomuun.Pitää ottaa kansi pois ja kattoa.Mitähän venttiilit tuollaiseen maksaa ja mistä kannattais kysellä?

                    Comment

                    • lauluauto
                      Newbiemmer
                      • Apr 2008
                      • 20

                      #11
                      Originally posted by ässä lavaan View Post
                      on varmaan voittajafiilis
                      joo on ihan mahdottoman voittaja fiilis

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8262
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #12
                        Originally posted by lauluauto View Post
                        Kuski ainakin pääs vähällä kun ei tarvinnut lähteä ollenkaan ei vaan asiaan kone kyllä käy vielä mut alkoi naputtamaan ja ei käynyt kaikilla ja eipä sitä oikeen viittinyt enää käytellä.
                        Niistä tosin vissiin menee pakoventtiilit solomuun.Pitää ottaa kansi pois ja kattoa.Mitähän venttiilit tuollaiseen maksaa ja mistä kannattais kysellä?
                        realoem näyttäs $44.92 pakoventtiilille ja kun otetaan verot yms paskat huomioon niin $=€ kl varaosat on hyvä paikka kysellä
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • lauluauto
                          Newbiemmer
                          • Apr 2008
                          • 20

                          #13
                          Onkos tuossa kannen pois ottamisessa mitään ihmeellistä? jotain mitä pitäis ottaa huomioon????

                          Comment

                          • peto2
                            BTCF Member
                            • Jan 2007
                            • 8262
                            • Järvikylä (Nakkila)

                            #14
                            Originally posted by lauluauto View Post
                            Onkos tuossa kannen pois ottamisessa mitään ihmeellistä? jotain mitä pitäis ottaa huomioon????
                            antureita on aika paljo mutta kun saat kaiken "ylimääräisen" pois tieltä niin ei siinä mitään kummallista ole..

                            tuossa pari räjäytyskuvaa osaluetteloineen -> http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...30&hg=11&fg=15
                            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                            ex:
                            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                            Nakkaa privaa jos tarvetta.

                            Comment

                            • Supa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2005
                              • 7597
                              • Järvenpää

                              #15
                              Kannen irrottaminen ei liene kovin erikoinen toimenpide mutta kun venttiileitä alkaa vaihtamaan, pitää olla aika huolellinen nokka-akselien irroituksessa.
                              Tohon on olemassa ihan erikoistyökalu joka painaa nokka-akselia tasaisesti kun sitä irroitetaan mutta olen kuullut että noita on saatu myös irti kun jokasta pulttia on varovasti vähitellen avattu samanverran. Tietty samaa huolellisuutta vaatinee kasauksessa.

                              Tuossa on ihan erikseen ohje nokka-akselien irroitukseen.

                              Tässä hyvä ohje kannen irroitukseen ja purkamiseen kuvilla.
                              Last edited by Supa; 14-03-2009, 12:46.
                              - E90 320i LCI M-sport -09
                              - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎