Originally posted by lauluauto
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
konerikko!!!!
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostSelvinpäin kannattaa olla siinä vaiheessa.
Käy kipaseen korjauskäsikirja kaveriksi nii voit sieltä kattoo ja tarkistaa 100 kertaa miten se meni. Itellä ainaki onnistu tuon kirjan avulla hyvin purku ja kasaus. Ja ei tullu mihinkään mitään vaurioita vaikkei ollu puristinta nokille kun purin ja kasasin.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
Originally posted by lauluauto View PostIlmeisesti sitä nokan ajotusta ei saa oikeen kotikonstein kohdalleen.On vissiin olemassa siihen hommaan joku erikoistyökalu.Originally posted by EGomanon kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiotSatakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Comment
-
-
jos vaikuttaa pahalta ni soita. mulla on yksi ylimääräinen vanos kansi myytäväksisigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tepi83 View Postjos ne venat on ottanu mäntiin niin kyllä ne myös vääntyvät vaikka suorilta näyttävät kun kantta katsoo.. eli jos on kerran männissä jälkiä niin luulempa että on samanverran vääntyneitä/vuotavia venttiileitä:think
eli pelkkä 12 pakoventtiilin vaihto riittää. + tietysti kannen korjaus.
Tällainen remppa tehtiin merkkiliikkeen asentajan kanssa omaan E34 M50:seen.
Tosiaan ei tietoa kierrostenrajottimen poistosta joten kävi kuin topicin aloittajalla mutta tosin selvinpäin
Kone levälleen ja osaa tarkastukseen / vaihtoon sitä mukaan kun selviää enemmän. Toivottavasti ei paljoa mene vaihtoon.
Eli siis kansi tarkastettavaksi & kunnostettavaksi, taikka uusi varmasti ehjä tilalle. Kuin myös venttiilit tarkastettavaksi ja 100% varmasti ainakin pakoventtiilit vaihdettavaksi. Eikä muuten ole makaroonin ja tonnikalan hintaista, mutta köyhäthän ne valittaa.
Oletko siis ajatellut tehdä konerempan itse, ja yksin vai miten olet ajatellut?
Ja niille karjalalippisamisviiksille tiedoksi, ne 20€ "teholastut" ei tee hevonv*ttua teidän vaparikoneissa.
Ja varsinkaan kun poistatatte kierrostenrajottimen sitä laitettaessa.
Hyvällä säkällä voimaa häviää, bensaa menee enemmän ja jos ja KUN se
auto lähtee kiertopalkintouralle niin varmasti joku toinen sen hajoittaa.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostJa niille karjalalippisamisviiksille tiedoksi, ne 20€ "teholastut" ei tee hevonv*ttua teidän vaparikoneissa.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
Comment