Mitäs mielipiteitä olisi, jos laittais m21 kankeen pronssihelan tilalle yläpäähän neulalaakerin??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kiertokankeen neulalaakeri??
Collapse
X
-
siksi
Joo joo mutta miksi ??
No 3mm seinämällä oleva pronssiholkki,voi olla pehmeä ettei pysy yläpää kovin kauan pyöreänä mitassaan. Ja dieselin kanget on lujemmat,kuin m20 kanget. Eikä 130mm löydy muista lujempana kuin dieselistä,kun ei sinne yli 700e h-profiili kankia laiteta! eka kuvassa takimmainen m21 ja etummainen m20 kanki toka kuvasta dieselinkangen kyllä erottaa vahvempana.Lisää vettä viinaan,mummo irvistää..
Comment
-
-
[quote=herja;1604427]Ei se neulalaakeri sen enempää kestä kuormaa kun tollanen pronssinen liukulaakerikaan. Jos haluut jotain erikoisempaa niin kysäsee vaikka johnson metall:lta jos niillä olisi joku kestävämpi seos.
On myös mahdollista tehdä siihen teräsholkki ja männäntappi lämpösovitteella kiertokankeen, jolloin laakeripinta olisi männän ja tapin välissä. Poraa 2mm öljyreiät mäntään, öljyrenkaan pohjasta männäntapin liukupintaan!Lisää vettä viinaan,mummo irvistää..
Comment
-
-
Originally posted by eco726 View Postlähinnä haen tietoa,kestääkö neulalaakeriholkki jossa on kiinteä ulkokehä, neulat ei kiertokankea vasten,ainoastaan männäntappia vasten neulat.
Vai onko 3mm seinämälläoleva pronssiholkki lujempi.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
Comment