Originally posted by JK320Ci
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 hurjat päästöt???
Collapse
X
-
Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
-
-
Originally posted by peksi900 View PostKannattas melkein käydä vikakoodit luetuttamassa..
joku fiksumpi varmaan voi vastata tähän.?
Comment
-
-
heh heh
virranjakajankansi oli jo tiensä päässä, meni vaihtoon ja sen moottorin lämpötunnistimen vaihdon uuteen, tyhjäkäynnistä tuli ainakin paljon tasaisempi. Mites tuo tyhjäkäyntimoottori toimii kun auto käy tyhjää ja irrottaa siitä liittimen ni ei muutu käynti mitenkään??
Ja samanlaisena pysyy ilman lambdaakin??Nykyiset -e32 750il-e46 320d-e36 318i cabr -e87 118d-e87 120d
menneitä menopelejä -e46 316i -e53 x5 4.4-e39 520i-e36 320i
-e36 316i-e36 318i -e39 530da-e36 318is-e39 520ia-e46 330d-e30 325i m-tech1-e30 316i-e30 316-e28 518i-e32 730iae46 320d -e38 730i
Comment
-
-
Säätöhomma
Ainakin M50B25 moottorin kaasuläppä pitää säätää niin, että läpän ja kaasuläppäkotelon rungon välissä on 0,15-0,20mm:n rako. Jos oot säätäny sen kaasuläpän säädön ihan tappiinsa sitä asentoanturia laitellessa, niin siellä on nyt liian suuri väli.. Eli saapi tarpeeksi ilmaa läpän ohi ja joutok.säätömoottori ei tarvitse puuttua lisäilmansaantiin ja sitäkautta joutokäyntiin, joten sen poistaminen ei vaikuta käyntiin..
Tuo happiarvo kannattaa koittaa eliminoida pois eli pakoputki vuotaa todella paljon tai happi tulee moottorin läpi eli sytytyskatkoja. Noin runsas o2 pitoisuus sievistää noita muitakin arvoja eikä niihin voi silloin sokeasti luottaa.
Comment
-
-
juu vika selvis, ruiskun purettua ja tutkailtua huomasin että ei mennyt kaasuläppä aivan kiinni jäi rakoselleen, en tiä missä vaiheessa on tuo kuusiokolopultti kääntynyt kiinni päin.
Kuitenkin vika korjailtu ja hyvät päästöt tuli.Nykyiset -e32 750il-e46 320d-e36 318i cabr -e87 118d-e87 120d
menneitä menopelejä -e46 316i -e53 x5 4.4-e39 520i-e36 320i
-e36 316i-e36 318i -e39 530da-e36 318is-e39 520ia-e46 330d-e30 325i m-tech1-e30 316i-e30 316-e28 518i-e32 730iae46 320d -e38 730i
Comment
-
-
Topiccia lainaten. Käytin oman 325i bemun katsastuksessa ja hylsy tuli päästöistä. Hc oli jotain päälle 500 ja CO josta pomppas huiteli 7% paikkeilla. Voiko nostetut bensanpaineet olla syynä näin korkeaan co:hon? Auto on vuosimallia -86 ja turbotettu. Venttiilit säklättää melkosen paljon niin voiko noilla olla osuutensa asiaan? Vinkkejä sekä päästöjen säätö/mittaus paikkoja saa ehdolla oulun suunnilta.
Comment
-
-
Originally posted by Juicilos View Postjuu vika selvis, ruiskun purettua ja tutkailtua huomasin että ei mennyt kaasuläppä aivan kiinni jäi rakoselleen, en tiä missä vaiheessa on tuo kuusiokolopultti kääntynyt kiinni päin.
Kuitenkin vika korjailtu ja hyvät päästöt tuli.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostTopiccia lainaten. Käytin oman 325i bemun katsastuksessa ja hylsy tuli päästöistä. Hc oli jotain päälle 500 ja CO josta pomppas huiteli 7% paikkeilla. Voiko nostetut bensanpaineet olla syynä näin korkeaan co:hon? Auto on vuosimallia -86 ja turbotettu. Venttiilit säklättää melkosen paljon niin voiko noilla olla osuutensa asiaan? Vinkkejä sekä päästöjen säätö/mittaus paikkoja saa ehdolla oulun suunnilta.
hc menee noilla läpi ,mutta venttilien säädöllä pystyy myös vaikuttamaan hc lukemaanG30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
Comment