Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymys m20b25 -moottorin sähköistä.
Collapse
X
-
Ei taida lähteä käymään jos se liitin on irti. Vastakappale pitäisi löytyä auton johtosarjasta jostain hansikaslokeron nurkilta.
Vihreä johto menee päävirtareleelle joka saa koko laitoksen mykäksi jos ei toiminnassa
Valkoinen on kulutusmittarille ja musta kierrosluvulleLast edited by -Jarno-; 05-06-2009, 23:43.
-
-
Originally posted by _ARSKA_ View Postno mulla kyllä oli ja taitaa löytyä m3... ja mulla oli se 3 rivinen. ja oli tuo kyseinen liitin sielä hanskalootassa ja autohan oli alkuperäinen 1986/11 325
1987 --> tuli vasta motronic 1.3Last edited by -Jarno-; 06-06-2009, 14:01.
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View PostTekniikka ei kyllä sit ollu alkuperäinen kun ei tohon aikaan vielä ollu uudempaa motronic mallia.
1987 --> tuli vasta motronic 1.3
en jaksa kiistella mutta mulla oli se liitin sielä hanskalootassa joka hieman tuotti vaikeuksia... projektipuolelta löytyy lisää jos kiinnostaa ja auto on 99% alkuperäinen... ja boxi oli 3-rivinen
Comment
-
-
Originally posted by _ARSKA_ View Posten jaksa kiistella mutta mulla oli se liitin sielä hanskalootassa joka hieman tuotti vaikeuksia... projektipuolelta löytyy lisää jos kiinnostaa ja auto on 99% alkuperäinen... ja boxi oli 3-rivinen
Comment
-
-
Originally posted by _ARSKA_ View Posteikös tuo 2-rivinen ole muutenkin erilainen ruiskujärjestelä kun 3-rivinen....
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View PostKampiakselin asentotunnistin on eri systeemillä. 2.rivisessähän se löytyypi vaihdelaatikosta ja 3-rivisessä se löytyy koneen etupäästä. Muuten ei ulkoisesti ole hirveesti eroa, aika samanlaiset.
niin ja mulla on se tunnistin sielä etupäässä, mutta kaverilla jolla on myös -86 niin sillä on sielä laatikossa ne tunnistimiet.
Comment
-
-
Originally posted by _ARSKA_ View Postno mulla kyllä oli ja taitaa löytyä m3... ja mulla oli se 3 rivinen. ja oli tuo kyseinen liitin sielä hanskalootassa ja autohan oli alkuperäinen 1986/11 325Originally posted by -Jarno- View PostTekniikka ei kyllä sit ollu alkuperäinen kun ei tohon aikaan vielä ollu uudempaa motronic mallia.
1987 --> tuli vasta motronic 1.3
E: Uudempi motronic vasta 9/87... ???
Comment
-
Comment