Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B25 yksi sylinteri poissa pelistä!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Jarno-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1140
    • Salo

    #16
    Uudempi vai vanhempi m20b25? Jos uudempi niin mulla ainakin joskus aiheutti se suuttimille menevä pyöreä liitos siellä imusarjan alla juuri samanlaisia murheita. Tarkasta kunto ja jotain voitelua joukkoon.

    Comment

    • kimi78
      Newbiemmer
      • Jul 2005
      • 23

      #17
      Kyllähän sitäkin pistoketta on tullut rassailtua ja crc:tä sinne ruikittua, mutta eipä tunnu olevan vaikutusta...

      Comment

      • -Jarno-
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1140
        • Salo

        #18
        Mulla oli se ruskea(muistaakseni) piuha irtipoikki sieltä.

        Comment

        • kimi78
          Newbiemmer
          • Jul 2005
          • 23

          #19
          No täytyypä vielä yrittää tutkia se liitin... olen kyllä jo aika huolellisesti sen tutkinut. Voiko se liitin vika vaikuttaa sitten vain yhteen sylinteriin? Mielestäni aina kolme suutinta on yhden "karvan" takana.

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8262
            • Järvikylä (Nakkila)

            #20
            en ole ihan sata varma mutta veikkaan että vaikka 3 suutinta aukeaa kerralla niin silti jokaiselle menee omat piuhat..
            korjatkaa jos menee pahasti metsään
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • Scitso
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2002
              • 2816
              • Kuusankoski

              #21
              Johtosarjassa vika veikkaisin. Omat karvat menee jokaiselle, se jako tehdään johtosarjan alkupäässä. Itselleni oli järkytys kun avasin johtosarjan. Ihmettelen vieläkin ettei se auto palanu ennen sitä, kun näki missä kunnossa johdot oli.
              E34 525i Touring -96 "Iris"
              E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
              E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
              E46 328ia Sedan -98 "HOI"
              E61 530d Touring -04

              ex. E39 520ia Touring -98
              ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
              ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
              ex. E28 520i -82

              Comment

              • kimi78
                Newbiemmer
                • Jul 2005
                • 23

                #22
                Kyllä sinne jokaiselle suuttimelle menee kyllä oma piuhansa, mutta vasta suutinten sähkökiskon sisällä. Pyöreässä liittimessä ei vielä ole erikseen joka suuttimelle omaa karvaa.

                Comment

                • kimi78
                  Newbiemmer
                  • Jul 2005
                  • 23

                  #23
                  No joo joku jo ehti ensin... Johto sarja tai "tukki" on tullut purettua ja näyttää ihan hyvältä ja virta kulki läpi.

                  Comment

                  • ile01
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2004
                    • 191
                    • Helsinki

                    #24
                    Originally posted by kimi78 View Post
                    No joo joku jo ehti ensin... Johto sarja tai "tukki" on tullut purettua ja näyttää ihan hyvältä ja virta kulki läpi.
                    Olikos vika päällä, jo ennestään, kun rupesit tekemään remppaa?
                    Suuttimille tulee jatkuva virta bensapumpun releen kautta, suuttimien aukioloa katkotaan maalla, motronickissä.
                    Voi olla että suutin on päällä jatkuvasti....
                    vhl:llän vemppa team

                    Comment

                    • kimi78
                      Newbiemmer
                      • Jul 2005
                      • 23

                      #25
                      Remonttihan lähti liikkeelle haljenneesta kannesta.. Mutta käynti ennen remppaa ei ollut kummoista silloinkaan. vaikea kaikkea muistaa kun seisoi aika kauan tallissa odottelemassa inspiraatiota. Tarkoitin sillä että virta kulkee läpi, sitä että pyöreältä liittimeltä suutinten johtosarjassa on yhteys suuttimille saakka mitattuta yleismittarilla...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎