Elikkä tuli hommattua tuommonen E30 Cabrio M50 koneella. Mikähän mahtaa olla ku starttauttaa kauan ennen ku käynnistää? Ekalla pyörityksellä ei sano mitään, sitte seuraavilla yrityksillä alkaa jo hörähteleen. Joskus saa starttailla kauankin aikaa ennen ku lähtee käyntiin.. Sattu oleen pahvi laatikko tuossa pihalla likellä pakoputkea, ku käynnistin auton niin veti ihan mustaksi sen laatikon, eli saisko soppaa vähän liikaa ja mistähän mahtaa johtua?? Autoon uusittu bensapumppu, takaiskuventtiili tarkistettu, b-paineen tasaaja, pumpun rele, tulpat ja piuhat ym osia. Ja autohan muuten pelaa tosi hienosti, ei humpaile tai nykyttele ollenkaan, ku sais vaan kunnolla käynnistymään.
Toinen murhe on vikinä jalkatilasta.. Eli polkimelta jarru pääsylinterille menevän "tapin" päällä oleva stefa ilmeisesti vuotaa ja imee ilmaa välistä.. Vikinä loppuu ku kiihdyttää tai painaa jarrua. Sylinteri on otettu vissiinkin 750:sestä, pitää vielä tarkistaa. Onkohan millainen homma vaihtaa tuo stefa vai pitääkö uusia koko sylinteri??
Kiitos etukäteen vastauksista jos joku jakso lukea tämän kokonaan
Toinen murhe on vikinä jalkatilasta.. Eli polkimelta jarru pääsylinterille menevän "tapin" päällä oleva stefa ilmeisesti vuotaa ja imee ilmaa välistä.. Vikinä loppuu ku kiihdyttää tai painaa jarrua. Sylinteri on otettu vissiinkin 750:sestä, pitää vielä tarkistaa. Onkohan millainen homma vaihtaa tuo stefa vai pitääkö uusia koko sylinteri??
Kiitos etukäteen vastauksista jos joku jakso lukea tämän kokonaan

Comment