Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50B25 Ongelmia.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anza(kla)
    Bimmer Enthusiast
    • May 2004
    • 970
    • kokkola

Originally posted by Vilikki View Post
    pitääkö bensanpaineet? ettei se aina valuta takasi tankkiin asti bensoja ku pumppu pysähtyy, sittenhän se starttauttaa pitkään. Vai olisko että päästäs suuttimet paineen?
    tuota ei tullut mitattua,se tosin piti tehdä,mutta avo vaihtoi omistajaa ennenkuin kerkesin mittaamaan bensanpaineet.

suuttimet ei kyllä pitäs vuotaa.

ja puhuin eilen M20tic:in kanssa puhelimessa ja tosiaan hyvin on tuo anturin johdon irroituksen jälkeen auto on lähtenyt käyntiin juuri niinkuin pitääkin. joten se kyllä hieman pois sulkee tuon suuttimien vuodon sekä bensan paluun takaisin tankkiin.

Armageddon:
    itse käytin 5 kertaa varmasti tuon imusarjan irti,joten ei niitä joka kerta kannata uusia imusarjan tiivisteitä vaihtaa. ja vieläpä startti-pilotilla koitin etsiä imuvuotoja,eikä niitä ollut. eli kyllä ne muutaman irroituksen aina kestää,kun pitää järjen päässä kun kirii ne imusarjan pultit,ettei vedä niitä aina hampaat irvessä kiinni. ja nehän tulee melko paljon tuosta imusarjan "tasopinnasta" yli,joten kestää kiriä useamman kerran ennenkuin painuu niin kasaan ettei enää tiivistä kunnolla.

nämä on tosiaan ihan vaan mun mielipiteitä. mutta kukin tehkööt niinkuin itse haluaa.

Comment

• M20TIC
      BTCF Member
      • Feb 2009
      • 93
      • Kempele..

Joo lämpö anturi vaihettu. Ehkä vähän autto tai sitte ei.. Ja lisämaa piuhanki laitoin, ei vaikutusta.. :think

Kellään ideoita???
      BMW E30

Comment

• M20TIC
        BTCF Member
        • Feb 2009
        • 93
        • Kempele..

Kaikilla muilla vissiin ollu huippukuntoset bemarit, ku ei oo ollu tänlaisia ongelmia??:think
        BMW E30

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎