Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ohjuritapit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMWJUKKA
    Bimmer Rookie
    • Jul 2007
    • 136
    • Uusimaa

Ohjuritapit

Nyt tarvittais pikaisesti apua ongelmaan. Eli tein moottoriremontin M20B20 koneeseen ja epähuomiossa jäi uudesta lohkosta toinen kannen ohjuritappi pois, eli onko tuo nyt täydellinen katastroofi kun kone saadaan käyntiin? Ei viitsisi enää purkaa tuon takia kun kone on kaikin puolin kasassa ja autossa paikallaan, ainoastaan muutama kriittinen letku puuttuu ettei konetta voitu käynnistää startilla kylläkin pyöritettiin useampaan kertaan.
    Last edited by BMWJUKKA; 20-07-2009, 23:07.
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16419
    • Asikkala

Itse laittaisin sen ohjurin sinne vaikka kuinka vituttaisi purkaa uudestaan, ei sillä että sinua nyppisi.

Comment

• Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

Niin sehän on juurikin ohjuritappi, eli ei se moottorin toimintaan sinällään mtenkään vaikuta, tuuripeliä sitten että sattuiko kaikki kohdilleen muuten.

Itse kokeileisin ilman, mutta jokainenhan sen itse päättää.
      Olli.

Comment

• jkan
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2007
        • 320
        • uusikaupunki

Kyllä itse ainakin laittaisin sen sinne vaikka ns. ylimääräistä työtä siinä onkin.
        Ei ainakaan tarvitsisi ajella pelko perseessä että kestääkö se ilman sitä tappia
        Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900

Comment

• Erska
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2005
          • 439
          • Tuusula

Mulla unohtui toinen niistä kun kansi oli koeponnistuksessa ja siellä vissiin irronnut /pudonnut tms..

Mulla kansi ollut paikallaan ilman toista tappia jo n 25tkm ja ei mitään ongelmaa..
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

Nyt: VOLVO S60 D5 -03

EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

Comment

• BMWJUKKA
            Bimmer Rookie
            • Jul 2007
            • 136
            • Uusimaa

Joo täytyy vissiin kokeilla vaan ilman sitä tappia... Mites muuten jos nyt innostun irrottamaan vielä sen kannen niin onko noi kannenpultit ja tiiviste vaihdettava ehdottomasti uusiin? ne on uusittu nyt remontin yhteydessä ja moottoria ei ole tosiaan vielä käytetty. :think

Comment

• S4Driver
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 572
              • Kaukana

-

......
              Last edited by S4Driver; 20-07-2009, 23:47.

Comment

• Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

Originally posted by BMWJUKKA View Post
                Joo täytyy vissiin kokeilla vaan ilman sitä tappia... Mites muuten jos nyt innostun irrottamaan vielä sen kannen niin onko noi kannenpultit ja tiiviste vaihdettava ehdottomasti uusiin? ne on uusittu nyt remontin yhteydessä ja moottoria ei ole tosiaan vielä käytetty. :think
                Periaatteessa molemmat vaihdettava, pahvi on todellakin pakko, pultteja on käytetty uudelleen, vaikkei saisikaan.
                Olli.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎