Nyt tarvittais pikaisesti apua ongelmaan. Eli tein moottoriremontin M20B20 koneeseen ja epähuomiossa jäi uudesta lohkosta toinen kannen ohjuritappi pois, eli onko tuo nyt täydellinen katastroofi kun kone saadaan käyntiin? Ei viitsisi enää purkaa tuon takia kun kone on kaikin puolin kasassa ja autossa paikallaan, ainoastaan muutama kriittinen letku puuttuu ettei konetta voitu käynnistää startilla kylläkin pyöritettiin useampaan kertaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ohjuritapit
Collapse
X
-
Kyllä itse ainakin laittaisin sen sinne vaikka ns. ylimääräistä työtä siinä onkin.
Ei ainakaan tarvitsisi ajella pelko perseessä että kestääkö se ilman sitä tappiaVikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Comment
-
-
Mulla unohtui toinen niistä kun kansi oli koeponnistuksessa ja siellä vissiin irronnut /pudonnut tms..
Mulla kansi ollut paikallaan ilman toista tappia jo n 25tkm ja ei mitään ongelmaa..Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Originally posted by BMWJUKKA View PostJoo täytyy vissiin kokeilla vaan ilman sitä tappia... Mites muuten jos nyt innostun irrottamaan vielä sen kannen niin onko noi kannenpultit ja tiiviste vaihdettava ehdottomasti uusiin? ne on uusittu nyt remontin yhteydessä ja moottoria ei ole tosiaan vielä käytetty. :thinkOlli.
Comment
-
Comment