Mikä on vialla,kun nokan voiteluputkesta ei tule öljyä? Se EI ole tukossa. Keskimutterin irroitin ja käytin,mutta mitään ei heru reiästä. Lohkona vanha m10 kantena 1.8i 304 chrikin nokalla tiivari cometic. Porissa olis viimeset kisat ja tämmönen Vitun amatööri vika. Ehdottaa saa KIITOS
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nokan voitelu ongelmaa m10
Collapse
X
-
Onko sulla öp-anturi siinä kannen takapäässä alkuperäisellä paikallaan?
Pystyykös keinuvipuakselia laittamaan väärinpäin että se umpinainen pää olis väärällä puolella?:thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by ahtaja View PostAnturi on omalla paikalla.Akselit on oikein päin tarkastin asian tätä itsekkin epäilin, mutta ei sekään
lohkon-kannen välinen öljykanava tukossa esim kannentiivisteellä?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Kun oot katellut käydessä venakoppa auki niin olisit varmaan huomannut jos keinuakselin etupäästä olis tipahtanut tulppa pois ja öljy karkaisi sitä kautta. Tosin tukos jossain on todennäköisempi kun kerran paineanturi näkee kunnon paineet. Eikä jää edes pitkää väliä missä tukos on oltava.Last edited by racing02; 14-08-2009, 12:19.
Comment
-
-
Originally posted by ahtaja View PostKansi on ollut irti. Lohkossahan on ne ohjurit,mut voisko toi tiivari tosiaan liikahtaa?
Joku ehdottikin virranjakajan kotelon tiivistettä, jos olet vaihtanut sen niin onko uudessa kaikki reiät kuten pitää?
Kotona olis irto kansia, josta voisin pähkäillä lisää potentiaalisia "tukos" paikkoja, mut vastaukset menee ensi tiistaille...Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Comment