Vissiin vähän tylsää mutta...
Tänään modailin ja napsin huvikseen kuvia samalla, niin tehdääs sitten tänne ohje tästäkin helposta hommasta oikein jenkkityyliin.
Varaa aikaa: n.1min.
Varaudu kustannuksiin: n.2€
Aluksi alkuperäinen stoppari, joka löytyy kytkimen takaa.
Irroita se kiertämällä. Lähtee ihan ilman työkaluja. Voi myös käyttää ristipää ruuvimeisseliä kun tuossa näyttää sekin mahdollisuus olevan.
Hanki seuraavat osat paikallisesta rautakaupasta. Itse kävin robbarista.
M10X50 Pultti (mikähän se tämän mallisen pultin virallinen nimi lie?)
Kuvan mukainen tulppa. 25,5mm leveä ja käy nätisti M10 kantaan.
Nyt tarkkana!
Yhdistä nämä em. osat toisiinsa kuvan osoittamalla tavalla.
Näin sinulla on korvaava osa valmistettu.
Kiinnitä autoon vanhan paikalle. Kierre käy justiinsa ja 50mm:en pituus on juuri passeli kun kierrät sen pohjaan (E46)
Eli nopea ja halpa modi millä saa lisää tuntua vaihtamiseen, samoin kun CDV- ja Z3-keppi modeilla.
Pitäs vissiin noille lattiamatoille antaa jotain märkäimuria
Tänään modailin ja napsin huvikseen kuvia samalla, niin tehdääs sitten tänne ohje tästäkin helposta hommasta oikein jenkkityyliin.
Varaa aikaa: n.1min.
Varaudu kustannuksiin: n.2€
Aluksi alkuperäinen stoppari, joka löytyy kytkimen takaa.
Irroita se kiertämällä. Lähtee ihan ilman työkaluja. Voi myös käyttää ristipää ruuvimeisseliä kun tuossa näyttää sekin mahdollisuus olevan.
Hanki seuraavat osat paikallisesta rautakaupasta. Itse kävin robbarista.
M10X50 Pultti (mikähän se tämän mallisen pultin virallinen nimi lie?)
Kuvan mukainen tulppa. 25,5mm leveä ja käy nätisti M10 kantaan.
Nyt tarkkana!
Yhdistä nämä em. osat toisiinsa kuvan osoittamalla tavalla.
Näin sinulla on korvaava osa valmistettu.
Kiinnitä autoon vanhan paikalle. Kierre käy justiinsa ja 50mm:en pituus on juuri passeli kun kierrät sen pohjaan (E46)
Eli nopea ja halpa modi millä saa lisää tuntua vaihtamiseen, samoin kun CDV- ja Z3-keppi modeilla.
Pitäs vissiin noille lattiamatoille antaa jotain märkäimuria
Comment