vaihelaatikon kylkeen menee 2 johtoa joiden päissä vauhtipyörälle anturit.... samanlainen m20b25 kone nousemassa keulille joka -89 mallisesta ja siinä ei ollut reikiä vaihelaatikossa antureille? mitä ne ovat? voinko jättäää pois vai laitanko vauhtipyörän toisesta ja poraan anturin reijät lootan kylkeen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
anturit vauhtipyörässä m20b25....
Collapse
X
-
sähköt on vanhan auton kuin myös ruisku boxi.... ilmamäärämittarit etc. vanhasta... mutta miten noiden kanssa? onnistuuko ottaa kampiakselin päästä anturilta vai vaihdanko vanhasta vauhtipyörän ja teen reijät laatikon kylkeen antureille?ex-E39 530d M-sport
ex-E30 325i cabrio
ex-E30 325i
ex-E34 535i
Comment
-
-
Originally posted by Cee.KooOta vanhasta koneesta vauhtipyörä ja käytä vanhaa laatikkoa jossa on anturinreiät. Unohda porailut.
Tai vaihtoehtoisesti hommaa uudemman koneen johtosarja ja boxi.
Käsittääkseni m20b25:ssa on aina käytetty samaa ilmamäärämittaria.
Se anturi B, eli "taaempi" (lähempänä vaihdelaatikkoa), on kuten kuvatekstikin kertoo, kampiakselin asentotunnistin. Jos se ei ole paikoillaan/kunnossa, voit olla varma että et saa autoa käyntiin.
Anturi D, eli etummainen (lähempänä moottoria) on sitten kierrosluku (RPM) anturi, sekin on tarpeen jos vanhoja sähköjä ja boxeja käytetään.
Anturi B poimii signaalinsa vauhtipyörän "takapuolelta" (starttikehän laatikonpuoleiselta sivulla olevista "tapeista/tapista" tai "kolosta"), anturi D taas starttikehän "hampaista".
Eli, vaihda vauhtipyörä vanhasta koneesta ja käytä vanhaa laatikkoa. Jos molemmissa irroitettava kytkinkoppa, sitten vaihda kytkinkoppa vanhasta uuteen.
Muuten et saa systeemiä toimimaan. Et ainakaan helposti. Kaikkein pienimmällä vaivalla ja ongelmilla pääset jos teet kuten ehdotettiin.
t: Timo
Comment
-
Comment