Morjens!
Nyt olisi kiireellistä ongelmaa. Autoni on nyt ollut neljään otteeseen huollossa sen takia että moottori kuumenee punaiselle ja sisälle ei tule lämmintä. Aiemmin tehty:
- vesipumppu ja termostaatti vaihdettu
- Uusi moottori
Viimeisin diagnoosi oli vesipumpun magneettikytkin joka oli kaiketi jäätynyt. Olivat sitten kuulemma sitä vasaralla hakanneet ja taas toimi, hetken. Ajoin 280km ja taas alkoi auto keittämään. Itse en tiedä missä tuo vesipumpun magneettikytkin sijaitsee joten apuja tähän niin voisin samaa juttua kokeilla eli hakata sitä hieman?
Onko ideoita mikä autossani voisi olla viella kun kuluttaa jäähdytinnestettäkin niin että paisuntasäiliö tyhjenee parin päivän ajon jälkeen ja vuotoja ei kuulemma löytynyt. Alkaa jo hieman sapettaa kun on niin monta kertaa yritetty korjata.
Kiitos paljon avusta!
Nyt olisi kiireellistä ongelmaa. Autoni on nyt ollut neljään otteeseen huollossa sen takia että moottori kuumenee punaiselle ja sisälle ei tule lämmintä. Aiemmin tehty:
- vesipumppu ja termostaatti vaihdettu
- Uusi moottori
Viimeisin diagnoosi oli vesipumpun magneettikytkin joka oli kaiketi jäätynyt. Olivat sitten kuulemma sitä vasaralla hakanneet ja taas toimi, hetken. Ajoin 280km ja taas alkoi auto keittämään. Itse en tiedä missä tuo vesipumpun magneettikytkin sijaitsee joten apuja tähän niin voisin samaa juttua kokeilla eli hakata sitä hieman?
Onko ideoita mikä autossani voisi olla viella kun kuluttaa jäähdytinnestettäkin niin että paisuntasäiliö tyhjenee parin päivän ajon jälkeen ja vuotoja ei kuulemma löytynyt. Alkaa jo hieman sapettaa kun on niin monta kertaa yritetty korjata.
Kiitos paljon avusta!
Comment