Muistanko väärin vai oliko m52 "teräslohkot" putkitettuja alumiinilohkoja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52b25 lohkonkierteet korkkas.
Collapse
X
-
Terästä ne ei ole, eikä liiemmin putkitettuja. M50 -lohko eroaa hyvin suurella todennäköisyydellä jenkkilohkosta korkeintaan öljyruiskujen puolesta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by k0rppi View Posthelicoilit varmaan jelppaa ja punasta locktiten kierrelukitetta
Yksi kokeilun arvoinen juttu voisi olla nämä alumiiniinin korjaus juotteet niillä saattaisi onnistua korjaus kun eivät kovin hirveästi tarvitse lämpöä, mutta lohko kyllä pitäisi saada pylväsporakoneeseen kiinni jossa sitten saisi porattua kunnon kierteet.
Comment
-
-
Entäs tämmönen vaihtoehto? Kyseessä ARPin tapit.
Kestääkö paremmin? Ja yleensäkkin missä vaiheessa tämmösestä alulohkosesta yleensä kierteet korkkaa, kiristettäessä, ajossa vai ihan omia aikojaan?
Voiko "alkavaa kierrevikaa" nähdä etukäteen? Vähän jänskättää korkkaako omasta M52 lohkosta kierteitä kiristettäessä, oon käynyt kierteet varovasti miedolla kierretapilla läpi. Pyörii hienosti eikä ole nähtävissä mitään ongelmaa...ainakaan vielä
Kyseisellä kaverilla samanlainen viritys alakerrassa:
Last edited by Supa; 08-02-2010, 22:59.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Bimmerman88 View Postjoo tuolla loctiten vihreällä löin omat time-sertit kiinni ja arp:n pultit onjo... tyhmääs vaan kun menin viimekesänä ne liianlyhyet pultit laittamaan... kyllä se motti puretaan ja todellakin pylväs porakonetta moottoripajalla tarjottaneen...
Kunnolla asennetun kyllä pitäis kestää riittävät momentit jos vieläpä kunnolla liimattu hyvällä liimalla.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostEntäs tämmönen vaihtoehto? Kyseessä ARPin tapit.
Kestääkö paremmin? Ja yleensäkkin missä vaiheessa tämmösestä alulohkosesta yleensä kierteet korkkaa, kiristettäessä, ajossa vai ihan omia aikojaan?
Voiko "alkavaa kierrevikaa" nähdä etukäteen? Vähän jänskättää korkkaako omasta M52 lohkosta kierteitä kiristettäessä, oon käynyt kierteet varovasti miedolla kierretapilla läpi. Pyörii hienosti eikä ole nähtävissä mitään ongelmaa...ainakaan vielä
Ilmeisesti niitä vääränmittasia pultteja kiristäessä...
Ei tollaset tapit sen kestävämpiä ole.
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostMiten se korjattu timesert korkkasi? oliko käsivaralta tehty reikä/kierteet?
Kunnolla asennetun kyllä pitäis kestää riittävät momentit jos vieläpä kunnolla liimattu hyvällä liimalla.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by killerbmw View PostEntäs jos tekee ihan uudet pari milliä isommat kun vakio kierteet lohkoon.? Oisko varaa kannessa pikkasen isontaa pultin reikiä.?Last edited by Radon; 09-02-2010, 14:52.
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostOlen muuten joskus jossain nähnyt tuollaisia supan kuvan tappeja joissa lohkon puoleiset kierteet isommat eli varmaan M12 kun tappi taas normaali M10, sitä en sitten tiedä saako moisia mistä ja onko tuossa lohkossa miten paljon varaa suurentaa kierteitä. Tietysti sorvissa tuollaiset pystyy tekemään ainakin kunhan vaan löytää kunnon aihiot jotka ovat vielä sorvauksen jälkeen riittävän lujat.-Fullgas Motorsport- Drift team
-Fatboy Racing-
E36 M3 turbo 800/950nm
E91 320d
Muutama tehhään rojekti E30.
Comment
-
Comment