Tällänen erikoinen tapaus.
6 vaihteella kaasu pohjaan n 80 vauhdista.
n 2500 kierroksen kohdalla kierrokset tippui n 2000kierrokseen ja jatkoi nousemista siitä normaalisti.
Luistonestovalo ei vilkkunut, mutta tie oli kyllä jossain määrin liukas.
autolla ajettu n 150tkm ja kykimen kunnosta en tiedä. painelaakeri kyllä ääntelee.
Voiko luistava kytkin tehdä tuon, vai liittyiskö jotenkin luistonestoon?
eikös tuo laatikko ole kuitenkin aivan "kova", eikä kutonenkaan ole mikään "sähköinen" ylivaihde.?
vehkeessä karalan softa ja vääntöä sen 550nm
koneena 57N.
6 vaihteella kaasu pohjaan n 80 vauhdista.
n 2500 kierroksen kohdalla kierrokset tippui n 2000kierrokseen ja jatkoi nousemista siitä normaalisti.
Luistonestovalo ei vilkkunut, mutta tie oli kyllä jossain määrin liukas.
autolla ajettu n 150tkm ja kykimen kunnosta en tiedä. painelaakeri kyllä ääntelee.
Voiko luistava kytkin tehdä tuon, vai liittyiskö jotenkin luistonestoon?
eikös tuo laatikko ole kuitenkin aivan "kova", eikä kutonenkaan ole mikään "sähköinen" ylivaihde.?
vehkeessä karalan softa ja vääntöä sen 550nm
koneena 57N.
Comment