Vaihdettavissa myös yläkautta. Yhdellä ruuvilla taisi olla kiinni.
Kiitän. Löysin kopeloimalla yhden kuusiokolon, mutta se olikin vain sen piuhan korvake. Pitää imusarjan läpätkin poistaa, niin voisi samalla katsoa tarkemmin.
Mulla on ongelmaa 330d:n käynnissä, tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa noin +-100 kiekkaa ja noin 1200 kierroksiin asti käynnissä on hyvin pientä nykimistä. Ainoa vikakoodi tulee kampiakselin asentoanturilta. Olen testaillut käydä "tyyppivikoja" läpi, esim. ilmamäärämittari, commonrailin liittimet, suuttimien korjausarvot, mutta ne on kaikki kunnossa. Voisko johtua kampiaksilianturista?
Ainoa vikakoodi tulee kampiakselin asentoanturilta.
Näkisin tässä jonkin yhteyden. Mulla anto myös koodin asentoanturista. Tosin samoihin aikoihin oli ongelmia huonon akun kanssa, eli koodi voi johta myös siitä. Vikoina vois mainita pitkä startti ja täristävä/huonohko tyhjäkäynti, jotka voi kyllä johtua muustakin syystä..
Vaihdettavissa myös yläkautta. Yhdellä ruuvilla taisi olla kiinni.
Kerrotaanpa nyt vielä, että vaatii startin irrotuksen (vai onko joku saanut ilman irti?) ja se on kahdella torxipultilla kiinni. Ylempi on aika liki tulipeltiä, niin normi räikkä ei mahdu väliin. Mulla jarrutti tossa kohtaa. Läpät lähti helposti.
Comment