Tossa aikasemmin kyselin et miten vaihdetaan öljypumppu m10 koneeseen,sit jutellu tuossa muutaman ihmisen kans ja sanonu et harvemmin on öljypumppu rikki mennyt et tuossa joku muu nyt kun öljypumppu rikki.
Ongelma siis seuraava-->Kun kone on kylmä ei öljypainemerkkivalo edes välähdä missään vaiheessa,mutta kun kone on kuuma,alkaa öljypaineen merkkivalo välähdellä joka kerta kun laskee kierrokset pois,tai palaa tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin ja sammuu.kun kone on kuuma,sen sammuttaa ja laittaa uudestaan käyntiin,saattaa olla että merkkivalo ei sammu ollenkaan tai vasta pitkän ajan päästä.merkkivalo palaa myös kuumana kun lähtee pienillä kierroksilla liikenteeseen.Eli missä vika,mistä se päästää läpi,laakerivika? anturi on vaihdettu ja samaa tekee edelleen.
Auttakaa nyt ihmeessä,ei tuolla uskalla enää ajaakaan.kone oli se m10b18.siis 1.8 l-jetronic vm-86.mittarin mukaan ajettu 290t.huolloista ei juuri tietoa.Kiitos jo etukäteen vastaajille
edit:kirjotusvirheet
Ongelma siis seuraava-->Kun kone on kylmä ei öljypainemerkkivalo edes välähdä missään vaiheessa,mutta kun kone on kuuma,alkaa öljypaineen merkkivalo välähdellä joka kerta kun laskee kierrokset pois,tai palaa tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin ja sammuu.kun kone on kuuma,sen sammuttaa ja laittaa uudestaan käyntiin,saattaa olla että merkkivalo ei sammu ollenkaan tai vasta pitkän ajan päästä.merkkivalo palaa myös kuumana kun lähtee pienillä kierroksilla liikenteeseen.Eli missä vika,mistä se päästää läpi,laakerivika? anturi on vaihdettu ja samaa tekee edelleen.
Auttakaa nyt ihmeessä,ei tuolla uskalla enää ajaakaan.kone oli se m10b18.siis 1.8 l-jetronic vm-86.mittarin mukaan ajettu 290t.huolloista ei juuri tietoa.Kiitos jo etukäteen vastaajille
edit:kirjotusvirheet
Comment