Announcement

Collapse
No announcement yet.

Harvinaisuus(ko?) Bensasteppi zf 5hp24 poikii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thuppu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2007
    • 3626
    • Seinäjoki

    #16
    Originally posted by Bmw Master View Post
    5hp18 on lähes ikuinen, 5hp19 on jo ikuinen.
    Joo, taitaa olla yhtä ikuisia kuin nämä ns. ikiöljytkin.
    BMW 740iA "ALPINA"
    BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
    Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
    Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #17
      Originally posted by Cell View Post
      On, mutta niiltä voi sulkea silmänsä.

      Esim. 5hp24 ei mekaanisesti muuttunut lainkaan 9/98. Sähköt kylläkin. Se on kyllä totta, että 5hp19 vikatiheys on pienempi kuin 5hp18.
      Listaatko tapaukset kun kyse oikeasti on ollut laatikkoviasta kun kyseessä on 5hp19?
      Kuitenkin autopurkaamotoiminnassa Suomessakin ko.kutoskonelaatikot ovat käytännössä ongelmajätettä, koska niitä ei yksinkertaisesti käytännössä saa vähäisen kysynnän vuoksi myytyä lainkaan.
      Vikojen takia Suomessa ehkä 2-4 menee vuodessa väärin tehtyihin öljynvaihtoihin, kolarivaurioiden takia jokunen(turbiinikoppa tai häntä murtuu osuttaessa puuhun/tolppaan).
      Eli, esim GM-diesel laatikoista on minullakin jonotuslista ollut jo vuosia, mutta yhtäkään ZF5hp19 kutoskoneisten laatikkoa muun kuin kolarivaurion vuoksi enkä sen osaa ole myynyt vielä tätä kirjoittaessa, enkä tiedä kenenkään muunkaan Suomessa enkä Ruotsissa alalla tuntemani purkurin myyneen.
      Sitä en vain ymmärrä miksi ihmeessä juuri joidenkin BMW:llä ajavien pitää kummallisesti luoda ja levittää ihmeellistä BS:ssää näiden ZF laatikoidenkin kestoiästä, jotka ihan aikuisten oikeasti ovat markkinoiden lujimmat/pitkäikäisemmät=ikiliikkujia.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎